Gå til innhold

Hvor mye veier deres barn på rundt 18 måneder??

Anbefalte innlegg

Skrevet

var på kontroll i dag.. Hun var 83 cm og 13kg! Hun er en stor jente, kansje alt for stor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi er 19 mnd, og omtrent like stor/tung som jenta di:) En stund siden vi har målt henne, men vet hvordan vekst linjen hennes har vært så da er hun omtrendt som din nå.

:)

Skrevet

Hmm, da var eldstegutten 14 kg og 85 cm. Syns din jente høres helt normal ut =)

Følger vel sin kurve?

Minsten min er 1 år nå. Han er 82 cm og 12 kg, så han er jo nesten like stor som din.

Skrevet

Min er 19 mnd, 87 cm og 10 kilo... Litt vel tynn kanskje ?

De er forskjellige, slik er det bare tror jeg :)

Skrevet

Gutten min 83 cm og 12,5 kg da han var 16 mnd. Så ingen grunn til bekymring, så lenge de følger vekstkurven sin så er det helt greit.

Helt sikkert ei fin og sjarmrende jente.

Skrevet

Minsta her er var rundt 9 kg og 87 cm på den alderen. Hun er ganske lita da.

Er nå 2.5 år og 10.5 kg.

Skrevet

16 mnd, 83 cm og 9,4 kg.

Aaaaner ikke hvordan jeg skal få "feita opp" ungen, men hun kunne trengt det. Spiser riktignok ganske så bra da, kanskje kjøre på med sjokolade:p Hehe...

Skrevet

Vår er snart 17 mnd og ca 10 kg og litt over 80 cm høy. Han er liten som sin mor. Foreløpig. Hans far håper han skal ta etter hans del av slekta.

Skrevet

Aner ikke... men på 12 mnd kontroll var hun 73 cm og 9,2 kg... Men vet hun har strekt seg endel etter det, siden hun har sluttet å bruke 74 og bruker nå 80/86.

Skal ikke på kontroll før 2 års kontrollen.

Skrevet

Da hun var 18 mnd var hun ca.9,5 kg.

Nå på siste kontroll: 2 år og 4 mnd var hun 85 cm og 11,4 kg.

Skrevet

Hehehe da veier hun ca like mye som min på 2 1/2 men hun er sikkert 10cm lenger en jenta di. Veldig smal jenta mi, har veldig tynn benbygging.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...