Gå til innhold

Inviterte til utdrikningslag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha en del vennepar i bryllupet vårt, flest kompiser av mannen min med damer egentlig. Burde jeg be damene deres i mitt utdrikningslag? Vi har vært sammen i 10 år, så de er jo våre felles venner, men vi er ikke noe særlig sammen utenom når hele "gjengen" er samlet. Jeg vet jeg bør gjøre som jeg selv føler for, men jeg vet ikke helt hva jeg føler. hehe. "Forventes" det å bli bedt i utdrikningslag dersom man er bedt i bryllupet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke AKKURAT samme situasjon som deg. Vi har vært sammen i 13 år, og nesten alle våre felles venner, er hans kamerater i utgangspunktet. Jeg tror ikke det forventes å bli bedt i utdrikningslaget, fordi man skal i bryllupet. Jeg hadde hvertfall ikke forventet det.

Jeg kommer til å be forloveren min invitere de damene vi har mest med å gjøre, noen av dem har jo blitt ordentlig gode venninner, men føles ikke naturlig for meg å invitere alle. (Jeg ordla meg litt surrete her ser jeg, men håper du skjønner hva jeg mener... )

Skrevet

Huff, i første setning skulle det vært i - ikke ikke..... ;-)

Skrevet

Jeg kommer ikke til å be damene til hans kamerater, med ett unntak, men det er mest fordi hun har invitert seg selv og sagt "du må invitere meg", så det er jo greit nok det da - har jo kjent henne noen år nå da. Ellers inviterer jeg mine barndomsvenner, et par tidligere arbeidskollegaer, søsteren min, studievenner - folk som jeg føler jeg har god kontakt med :-)

Skrevet

Vi skal ha felles utdrikkingslag.. å vennene hans og damene har blitt veldige gode venner med meg så jeg hadde bedt dem i mitt hvis vi ikke hadde hatt felles. men spørs jo hvor god kontakt dere har utenom gutta.... Er vel bare noe du kan bestemme.. blir de sure så får de bare bli det, er ditt utdrikkingslag og du som bestemmer:)

Vi har bedt folk i utrdikkingslaget (på festen) som ikke kommer i bryllupet også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...