Gå til innhold

Om bæsj og middagsmat....:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa mi er 6,5 mnd og tidligere hadde hun litt treg mage og bæsjet bare en gang om dagen. Nå har hun de siste tre dager hatt veldig løs grønn, gul og mørkegrøn avføring etter hert måltid. Det var en tid på dagen i dag at jeg måtte skifte på henne tre ganger på en halvtime.. Hun har startet med mer middag en tidligere. Tåler hun ikke middagsglass? Er det bedre å lage middager selv? Gjorde det i begynnelsen med potetmos og grønnsaksmos, men så våget jeg meg over på glass med litt kjøtt i, og da ble hun sånn stakkars.. Gikk jeg for fort frem? Gav henne hver grønnsak for seg i ca tre dager før jeg gikk over til neste, så moset jeg litt forskjellig sammen i noen dager og så prøvde vi et halvt glass med nudler med skinke..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt jeg.. :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...