Gå til innhold

Vegg til veggteppe på barnerom ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal renovere to soverom, og det ene skal bli barnerom. Er fristet til å ha teppe der, for det er lunt og deilig å leke på.

Hva har dere på barnerommene ? Er dere fornøyde ?

Ville likt å få deres erfaringer:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vegg til vegg er pyton for de fleste som sliter med allergi eller astma. Og det kan vel også fremkalle begge deler. Mulig de nye teppene er bedre enn de gamle, men ville alri valgt å ha det på et rom, og hvertfall ikke der barn leker mye på golvet.

Skrevet

Vil fraråde vegg til vegg teppe..heller et stort gulvteppe som man kan rense, banke og ha ut.. Vi skal ha gulvbelegg på barnerommet...driver å pusser opp nå. Skal ut å handle belegg, tapet og maling i løpet av uka.

Grunnen til at vi velger gulvbelegg er at laminat er veldig glatt..samme med parkett..

Skrevet

Vegg til veggteppe er kjempestygt. Burde vært forbudt å tenke tanken på å legge det i år 2008.

Skrevet

Da vill jeg heller hatt et lunt gulv og et stort teppe (som kan vaskes oftere)

Nylig erfarte jeg en del oppkast på barnerommet (to gutter som deler rom og begge har i helgen hatt omgangssjuka) og tanken på vegg-til-vegg og oppkast.... Veldig glad for tregulvet der inne nå.

Skrevet

Ja, skitt og enda verre ting som oppkast høres utrolig ekkelt ut på gulvteppe.

Det vil antagelig bli mye skrubbing og vasking med teppe. Har du massivt tregulv, eller parkett ?

Skrevet

Jeg syns parkett er det beste på barnerom, men vi har varme i gulvet så det føles alikevel lunt.

Skrevet

Oi, det hadde vært vidunderlig med varme i gulvene..............:-) Så heldig du er !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...