Gå til innhold

Gubbe som sovner på sofaen når han passer ungene..

Anbefalte innlegg

Skrevet

En 5 åring og en 2 åring er sammens med pappaen i 1.etg. Ytterdøren er åpen, trappegrind til 2.etg. mangler, de har mulighet til å finne kniver, tusjer, you name it! Pappaen sovner på sovaen mens de ser på TV (og våkner sjeldent av bråk ellers). Kjerringa er oppe i 2.etg for å studere.

Skal jeg bli fly forbanna eller ikke??????????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hvis det er din gubbe og dine unger det er snakk om... Hvis ikke så har du ingen rett til å bli forbannet, men du kan kanskje høflig hinte om tilbud på barnesikring?

Skrevet

snakk om min gubbe og mine barn ja! synes det er uforsvarlig å sovne når man har så små barn.

Skrevet

Jeg synes det er uforsvarlig at du leser når du har barn som er våkne!! Slike bitcher som forlanger at mannen skal passe på ungene har jeg lite til overs for!! Les heller når ungene sover late krek der du er og bruk tiden sammen med ungene dine heller:-)

Skrevet

Hi her igjen...

Nå klikka det for meg.. Gubben Noa fikk en høyre akkurat!! Det fortjente han!!

Skrevet

Faaaaaens helvetes drittgubbe... Jeg skal opp i renhold og bakteriekulturer i morgen på navkurset i renholdsfaget og den jævla dritten forstår ikke at jeg prøver å skrape vekttall slik at jeg får en utdannelse... faaaaaaaaenn assss nå klikker jeg helt vilt ass!!!

Hi.

Skrevet

KRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRREMT!!!!

anonym 22.04 er IKKE hi!!!

faen!!!

HI!!!

Skrevet

Hør her ditt juggeltroll... Det er tross alt jeg som snart har en utdannelse av oss 2. så fuck off!!! Det er jeg som er Hi og du har med å holde deg langt unna mine tråder!!

Den ekte Hi. For faen!!!

Skrevet

ja jøss du!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hi for hælvette!!!

Skrevet

Hør her ditt beinrangel... Du kan ikke vaske gulv en gang, så fuck off selv du... Her er det tross alt jeg som er spesialisten og du som er taperen..ditt mehe!!

Hi for faaaaaen i Hælvete!!!!

Skrevet

Ingen slår denne.

Sambo stod opp på natta for å ta minsten. Jeg hadde da vært oppe med han 2-3 ganger tidligere. Ante uro, stod opp for å se hvordan det gikk. Fikk hakaslepp der jeg stod i døråpningen og så. Der satt gubben i stolen og sov, og babyen satt på gulvet. Gubben er IKKE av den sorten som våkner lett om det skulle skje noe. Ja, jeg gikk i vinkel, og ble lynforbanna. Så det tør jeg ikke engang til.

Skrevet

he he, her er det noen som har hatt det artig i går ser jeg. Utgitt seg for å være HI mens jeg gikk ned for å være sammens med ungene.. Ja ja, slik kan det da gå når man er anonym.

Dr. Yppert, du tar litt for hardt i noen ganger. Forstår du ikke at folk muligens tar seg noe nær av det du skriver? Ikke jeg da...for jeg har god samvittighet ang lesinga til studiene. Jeg leser som regel etter leggetid og er masse sammens med ungene mine, men det var noe jeg bare måtte gjøre i går. Men trenger ikke unnskylde meg ovenfor deg da egentlig.

Nei, tror jeg forlater disse barnesidene her jeg for en stund. I alle fall denne kranglesiden. Greit å krangle, men Dr. Yppert tar opp en god del plass her, og for å være helt ærlig så er jeg drittlei av å se nicket hver gang jeg går inn her. Kan du ikke skifte nick da i alle fall kjære Yppert? hvis du aboslutt ikke har noe annet å gjøre i livet ditt enn å være her å slenge drit? he he...du må jo ha et ganske meningsløst liv siden du er her inne nesten konstant.

Vel, takk for de som svarte skikkelig: ånei det var jo ingen det! BYE suckers!

hovedinnlegger

Skrevet

Jasså.. skal du legge skylda på meg også nå da!! greit at du er en uansvarlig og forferdelig egoistisk skapning som kun tenker på deg selv og de billige nav-kursene du tar gjennom ulike arbeidstiltak!! At Gubben din er sliten av å bli pådytta ansvar i et sett, mens du leser barneskolepensum i 2-etg har jeg faktisk stor forståelse for:-) Mulig du burde vurdere sinnemestringskurs og ta et ekte studie eller en jobb for den saks skyld i stedet for å sitte her inne med det evindelige gnålet ditt hver dag om hvor fæl den stakkars gubben din er:-)

Skrevet

skaff deg heller en skikkelig utdannelse.. syke kjerringkrek:-)

Skrevet

så teit du er. Holder på med en utdannelse. Mer enn hva du gjør tydeligvis. For du kan ikke ha intelligens til noe som helst!

Skrevet

Lær ungene dine å slenge vann i fjeset på pappa når han sover!

Skrevet

oss normale gjorde oss ferdig med utdannelse før vi fikk barn, så hva du gneller etter vet ikke jeg!! Kan ikke være mye til utdannelse du holder på med, med de syke holdningene du har til mann og unger:-)

Skrevet

normal og normal! Du er langt fra normal i alle fall! Og lurer virkelig på hvilken utdannelse du har..haha, må ikke skryte på deg noe nå da!

Skrevet

Ja det tror jeg på. NOT!

Og det er så kjekt at du kaller meg tjukka. he he. Er 56 kilo...fnis!

Gjest LindeOgWill
Skrevet

Enig!

Skaff en babycall så du kan høre når han begynner å snorke. Når søvngryntinga begynner henter du deg et stort glass med isvann og sier til 5-åringen at "slik gjør vi når pappa sovner på sofaen" og tømmer det over han.

Du kan eventuelt putte hendene hans i lunket vann, etter en stund vil han nok våkne av en ubehagelig våt bukse og ekkel lukt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...