Gå til innhold

Når er det vanlig å kjøpe vogn? u/t

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal til Berlin i mars, da er jeg 11 uker på vei og tenker å kjøpe vogn da.

Skrevet

Tenkte kanskje på å gjøre da jeg hadde vært på ordinær UL. Det skal jeg da jeg er 18+3. Tidlig? :)

Skrevet

Vi kjøpte i begynnelsen av mai, hadde termin 9.juni. Grunnen til at vi kjøpte da var at de skulle ha simo dager fra 11.mai, sambo diktet opp en god historie sånn at vi fikk den til tilbuds prisen allerede i begynnelsen på mai. Tulla kom 20.mai, så d var jo greit at vi hadde vogn da : )

Skrevet

Jeg kjøpte vogn en mnd før med til nr 1, det virka jo som en evighet da!

Sist kjøpte jeg i novemner siden det var salg, og jeg fødte i mars.

Nå venter vi nok ganske så nær termin siden jeg har ikke noe sted å ha den, begynner å bli fullt opp her ;)

Personlig ville jeg vente til etter ordinær ul uansett.

Skrevet

Sist kjøpte vi da jeg var rundt 22 uker på vei. Vognen var nemlig på salg da.

Denne gangen tror jeg vi kjøper brukt, så da får jeg følge med og se hva som finnes. Men kjøper ingenting før etter ordinær ul.

Skrevet

i løpet av 2.trimester vil jeg tro;)tror jeg kommer til å gjøre det i hvertfall.

Skrevet

Sist kjøpte vi vogn da jeg var 4 mnd på vei. kampanjepakke som de hadde på tilbud. Denne gangen skal mini i magen arve storesøsters vogn . Men pga pris bestilte vi søskenvogn allerde nå. Var en gd slump å spare på det, så da slo vi til. Til prisen vi fikk er det ikke noe probl. å få evnt solgt den igjen om det skulle skje noe. Men det skal det jo ikke ! :D Hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...