Gå til innhold

Hva er Pergo, og hvem får det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og av hvem? Legen, gyn, eller etter en utredning? Hva gjør denne Pergoen?

hmm... Kan noen opplyse meg? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pergotime er et eggløsningsfremmende middel. Dvs at det kan hjelpe for de som mangler eggløsning. Både leger og gynekologer skriver ut Pergo. Har inntrykk at mange leger tyr til det som et første tiltak i forbindelse med ufrivillig barnløshet. Mulig fordi det også kan forsterke eggløsning hos de som allerede har det, og ikke har det som problem. Men har ikke inntrykk av at det hjelper særlig ofte.

Litt synd i grunn, for Pergo kan ha stygge bivirkninger på sikt. Men mange leger er ofte litt hjelpesløse og tafatte når det kommer til infertiliet, og tyr til det første og beste de vet om. Dessverre.

Ble litt negativt fra meg nå :-), men er bare litt oppgitt for tiden, trenger trolig hjelp for å bli gravid, men har ikke store troen på at jeg får den riktige hjelpen fra legene. Har hormonelle problemer, og det er et fremmed område for mange leger:-(

Skrevet

Hvilke hormonelle problemer har du babyønske?? Det er mange her inne som sliter med hormonelle problemer og hvis du legger ut akkurat ditt problem kan jeg love deg at du vil få mange forslag til hva du kan gjøre.....

Og vanlige leger vet ikke alt, akupunktører, homeopater og massører kan også hjelpe der....men nå vet ikke jeg hvilke hormonelle problemer du har så....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...