ZamZam Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Har to barn, da jeg gikk gravid med nr to var jeg sååååå nervøs for søskensjalusi! Tenkte på all det som kunne gå feil fra at babyen ikke var frisk til at eldstemann ikke vil ha noe med babyen å gjøre, være slem med han, at minsten skulle ha kolikk osvosvsv. Er ikke kjent for å være evig optiminst og liker derofr å forbrede meg mentalt på alt det fæle som KAN skje... Jeg fikk en velskapt liten gutt og fra dag en har storebror vært fantastik. Mino sov masse og var rett å slett en utrolig "snill" baby som ikke krevde så mye oppmerksomhet slik at jeg fikk delt meg litt mellom de to og hadde faktisk også tid til meg selv innimellom. Ikke hele tiden, men men.. Nå har mino blitt 10 mnd, han har begynnt å gå litt og storebror er av og til litt sjalu, men det er kurert med en klem. De to koser seg sååååå mye med hverandre og har så mye glede av hverandre at det er en ren fryd. Så nå sitter jeg her og tenker over hvor heldig jeg har vært som har det sånn mens barna løper og krabber rundt her. Lille mino har jo nesten gnagsår på knærne etter all aktiviteten, men de ler og koser seg sammen.. Trodde ikke jeg skulle ha så flaks! to velskapte barn som forguder hverandre.. Flere som kjenner seg igjen? Eller er det bare jeg som har det helt unikt!
lille je Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Det høres så koselig ut! Jeg har ingen erfaring med det samme, men håper det blir sånn her og etterhvert:) Må bare få nr to først;)
Gjest Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Har det på akkurat samme måte =D Guttene mine er nå 1 år og 3 år, og de elsker hverandre. Savner den andre når de er fra hverandre =) Koselig!
Gjest Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 Høres koselig ut!!!!! Håper jeg får det samme, venter nr. 2 nå. Blir litt over 2 år mellom de. Lillegutt er så omtenksom og snill med babyer, så jeg drømmer om at det blir like idyllisk som hos deg : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå