Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Som finner seg i å bli mishandlet av typen! Spesielt om det er unger inn i bildet!!!
Dronningen! Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Regner med at du absolutt ikke vet hvordan det er å befinne seg i en slik situasjon? Jeg irriterer meg over uvitende mennesker!
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 ja, fy f.... At en kan være så dum... helt utrolig å finne på å bli slått av typen, eller finne på alt det han kan klare å lire av seg av negative ting om deg. Går det an, HI? Merker i alle fall at du ikke er blitt mishandlet noengang.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 Jo det har jeg blitt. Og jeg lærte og kom meg videre. Jeg ble ikke hos han og hadde vi hatt unger så hadde jeg i hvertfall stukket for lengst!
Dronningen! Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 Skjønner at du ikke er så bevandret i psyken og hva den gjør med enkelte i vanskelige situasjoner.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #6 Skrevet 4. februar 2008 Du snakker om ting du ikke vet noe om, det samme som du beskyldte meg for å gjøre.
Dronningen! Skrevet 4. februar 2008 #7 Skrevet 4. februar 2008 Vet du hvordan det er å være så nedkjørt psykisk at du ikke vet hvordan du skal komme gjennom dagen? Vet du hvordan det er å grue seg til neste konfrontasjon? Vet du hvorfor enkelte kvinner tar andre valg enn deg? Du vet ingen ting om hvorfor enkelte kvinner blir i forhold hvor psykisk/fysisk vold er en del av hverdagen, kanskje du bør ta deg en tur på et krisesenter? Tror kanskje de kvinnene der kan gi deg et fornuftig svar. (For de kvinnene er det fornuftig!) For oss er det helt uaktuelt å leve på den måten. Men å irritere seg over de og å kalle de dumme kjerringer står for meg som at du ikke vet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå