Gå til innhold

Solarium?? Hjelp, er det skadelig for barnet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hjelllllppppp! Er det lov for gravide å ta solarium??? jeg er 34 uker på vei og hvit som snø:-/, jeg Må få litt sol, men er skikkelig redd :-(

signer her de som tar eller har tatt sol.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

neida,ikke mer farlig nå enn ellers men pass deg for ikke å ligge for lenge så du blir overopphetet for da blir du uvel.du kan få pigmentflekker, det er det eneste negative jeg har hørt, strålene går jo bare på huden og ikke inn gjennom magen.

Skrevet

Jeg fikk beskjed på fødepol. her om at solarium kan være farlig pga varmen. Så hvis du bare tar kort tid slik at du ikke begynner å svette, så skulle jeg tro at det ville gå bra. Vil advare deg litt mot pigmentflekker. Både jeg og en veninne har fått det, og de har ikke gått bort etterpå. Mine er ganske skjemmende etter hvert. Ser ut som om jeg har en stripe med brunkrem på ene kinnet. Veninnen min ser ut som om hun har lagt brunkrem kun over ene siden på overleppa. Jepp, vises godt...... Så jeg ville ha tydd til selvbruningskrem hvis jeg var deg. Kjøp en lys en, så legger du på så mange lag du føler må til for å få den fargen du vil ha. Jeg har brukt Dove sin, og synes den er helt ok :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...