kropp Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Flere som kjenner at det begynner å krible? Jeg er spent allerede, selv om vi nettopp har starta prøvinga denne syklusen(nettopp ferdig med TR), dagene går liksom ikke fort nok. Er det bare jeg som har det sånn? Er det bare jeg som er så utålmodig? Tror jeg må stoppe opp litt og nyte dagene og de barna jeg har! Men klarer jeg å slappe av, nei ikke i det hele tatt!!!
monca*84*j12 Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Nei, det er ikke bare deg!!! er på første prøving jeg og med ikm neste helg... tenker ikke på annet... baby baby baby.. hele tiden!!! samb begyner alt og bli små sprø... hehe... til og med navnene er plukket ut... har ingen fra før vi da... så... er spennende ja... lykke til=)
Mixå Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Hei!! Vi er i vår første pp, og jeg blir gaaaal! Har ikm fredag, og klarer ikke å få dagene til å gå fort nok.. dette er helt forjævli for å være helt ærlig!! :S
Gjest Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 Er i 2.pp og de siste ukene har vært de lengste i hele mitt liv!! Burde egentlig holde meg unna bim, for de dagene jeg er borte fra nettet går tiden myyye fortere hihi. men klarer ikke å la være å henge her
Underveis --> Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 He he he ...Tross alt godt å se at man faktisk er helt normal! I dag har jeg faktisk vært litt mer avslappet til det hele, men den 15. kan altså ikke komme fort nok. Holder på med en konstant sansynlighetsberegning mtp om det er mulig at jeg er gravid selv om Sambo var borte i helga. Jeg har jo ingen kontroll på syklus iom at jeg er på 1pp, men den har kommet rimelig regelmessig i mange år nå, så den skal være veldig nære en syklus på 28 dager. Det hadde jo altså vært helt utrolig om den hadde sittet på første forsøk! Derfor må jeg dempe forventningene og bare si at "nei, det er jo store muligheter for at el kom litt senere og at det jo slettes ikke er sikkert at soldatene overlevde så lenge". Har allerede mentalt forberedt meg på at jeg får barn i november eller i jula, kanskje til og med ikke før i 2009! Har forøvrig ingen barn fra før, men bikkja fikk seg da en treningsrunde i dag. Han satte nå pris på det i alle fall ;-)
Mummimamma:-) Skrevet 4. februar 2008 #6 Skrevet 4. februar 2008 Vi er godt i gang med å prøve, og jeg ønsker meg veldig en baby. Men innimellom får jeg helt angst over å gå gravid igjen og å føde. Når ungene trasser som verst lurer jeg på hva jeg holder på med... Men klart det kribler likevel!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå