Gå til innhold

Møkk lei

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg møkk lei av å sitte hjemme og bli nedprioritert av min mann. Og når han først tar bryet med å komme hjem til meg (istedenfor å jobbe) er det som regel kun å få. MEN når han har BARNA på besøk, da forventes det at jeg er hjemme, duller og steller, baker med barna, underholder og leker skikkelig mor. Fortell meg hva min motivasjon skal være for å gjøre dette for min mann når man ikke får en dritt i retur!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kom deg hjem og pass på dine egne unger!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du burde ta det innlegget her på parforholddebatten og, da får du sikkert bedre svar.

Lykke til.

Skrevet

Så lenge du ikke gjør noe med situasjonen så har du ingen rett til å klage!

Med det mener jeg at du skal ta ansvar for ditt eget liv og måten du vil leve det på. Hvis du ikke gidder å ta deg av dine stebarn, så gjør du ikke det. Da lar du være å bake og leke med ungene, og organiserer dine egne avtaler og ting å gjøre mens ungene er på besøk. På den måten tvinger du mannen til å ta ansvar for sine egne unger.

Når det gjelder at han jobber mye, og er krevende når han først er hjemme, så må du faktisk ta dette opp med ham på en saklig og ordentlig måte, og slik at han skjønner at du mener alvor.

Hvis du fortsatt føler deg "nedprioritert" av din mann må du vurdere om dette er et forhold du vil kunne leve med i lengden. Hvis alt fortsetter som før, og du velger å bli i forholdet - ja da har du selv valgt det.

Livet kan være hardt - og du er selv din egen lykkes smed!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...