Gå til innhold

Hei Klarsynten/Aurora :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en jobb med utfordringer i kø - både på godt og vondt. Lysten på barn har tiltatt de siste månedene, men ser at tidvis høyt (indre) stressnivå helst ikke er forenlig med graviditet.

Jeg lurer på følgende:

Vil jeg i løpet av de neste 12 månedene skifte jobb (internt "opprykk" overflytning etc gjelder ikke), og hva kommer jeg evt til å jobbe med?

Vil jeg noen gang få noen søte små - og i så fall når, hvilket kjønn, og hvor mange?

Jeg setter stor pris på de svarene jeg eventuelt får:)

På forhånd tusen takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte min fødselsdato, 14.05.80 :)

Skrevet

Får opp at du blir gravid innen de neste 6-7mnd.

Ser totalt 4 barn på deg..alle jenter.

Skrevet

Hei.. jeg fikk opp barn jeg og, men at den første blir gutt.. ser 2 barn jeg da;) Og du mååååå stresse ned. Når du blir gravid er dette i en tid hvor du har roet ned litt... og du må fortsette å ta det mer rolig i svangerskapet.. Er du veeeeeeldig aktiv eller? Når jeg ser på deg, så blir jeg nesten urolig og må løpe litt..hehe;)

Skrevet

Takk for tilbakemeldingen, så dumt jeg gjør deg urolig;) Nei, jeg stresser nok mest i jobbsammenheng - og ser nok at dette påvirker meg negativt. Får du opp disse to barna i nærmeste fremtid da? Dersom jeg blir gravid i en tid hvor jeg har roet ned litt, kan det kanskje være sommerferien du ser...? Andre ting du får opp på meg ift jobb, kjærlighet osv? Spennende dette..:)

Skrevet

Oj, det var mange barn. Svangerskapene går bra og alle barn er friske?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...