lille Elisabeth Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Jeg har en jobb med utfordringer i kø - både på godt og vondt. Lysten på barn har tiltatt de siste månedene, men ser at tidvis høyt (indre) stressnivå helst ikke er forenlig med graviditet. Jeg lurer på følgende: Vil jeg i løpet av de neste 12 månedene skifte jobb (internt "opprykk" overflytning etc gjelder ikke), og hva kommer jeg evt til å jobbe med? Vil jeg noen gang få noen søte små - og i så fall når, hvilket kjønn, og hvor mange? Jeg setter stor pris på de svarene jeg eventuelt får:) På forhånd tusen takk.
lille Elisabeth Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 4. februar 2008 Glemte min fødselsdato, 14.05.80
#Aurora har tre gutter# Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Får opp at du blir gravid innen de neste 6-7mnd. Ser totalt 4 barn på deg..alle jenter.
Gjest Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 Hei.. jeg fikk opp barn jeg og, men at den første blir gutt.. ser 2 barn jeg da;) Og du mååååå stresse ned. Når du blir gravid er dette i en tid hvor du har roet ned litt... og du må fortsette å ta det mer rolig i svangerskapet.. Er du veeeeeeldig aktiv eller? Når jeg ser på deg, så blir jeg nesten urolig og må løpe litt..hehe;)
lille Elisabeth Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. februar 2008 Takk for tilbakemeldingen, så dumt jeg gjør deg urolig;) Nei, jeg stresser nok mest i jobbsammenheng - og ser nok at dette påvirker meg negativt. Får du opp disse to barna i nærmeste fremtid da? Dersom jeg blir gravid i en tid hvor jeg har roet ned litt, kan det kanskje være sommerferien du ser...? Andre ting du får opp på meg ift jobb, kjærlighet osv? Spennende dette..
lille Elisabeth Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. februar 2008 Oj, det var mange barn. Svangerskapene går bra og alle barn er friske?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå