Gå til innhold

Mange ting som skjer, men intet skjer allikevel....

Anbefalte innlegg

Skrevet

I natt våknet omtrent hver time med ganske tydelige mens-tak i underliv og rygg, og på morgenkvisten skjedde det rundt hvert kvarter. Endelig tenkte jeg, men så dabbet det av. I dag har vært en helt vanlig dag, men nå på ettermiddagen begynner jeg å få hyppige kraftige kynnere igjen, men det har jeg jo hatt hver kveld i lang tid.

Ellers ikke noe annet enn at det løsner mer og mer nedi der, kan snart ikke gå føler jeg.

Jeg prøver virkelig å innstille meg på at dette kan ta tre uker til, men ååååh!

I uke 39 nå

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nettene våre kan ikke sammnelignes, men jeg våknet også med mens-tak nederst i magen, og de takene var med 5 minutters mellomrom i kanskje en halvtime, ikke kraftig, men nok til at jeg tenkte; YES.. er det begynnelsen på noe??

men neida, jeg sovna og her sitter jeg uten et eneste tegn. Har termin på fredag, skulle ønske ting begynte å skje nå. Jeg har ikke vært lei før nå egentlig. Men idag har jeg vært det...

ååååh, sier jeg også :) Er ikke så lett å innstille seg på 2 og 3 uker til heller.. Vil jo at det skal skje NÅÅ!! :)

Skrevet

slår følge med dere er i uke 39. mange ting som skjer. mens tak i mage rygg. jevnlig tak som gir seg. kvalme osv. men neida hun vil ikke ut. men jeg vil ha henne ut. skikkelig utolmodig nå. har ventet på henne i 6 år. så nå er jeg spent. har prøvd alt man kan prøve også for og sette i gang . men neida, ingen ting skjedd. lykke til jenter vi får smøre oss med tolmodighet selv om det ikke går:_)

Skrevet

Off, ja vi får prøve så godt vi kan. Jeg skal lete dypt inni meg etter litt tålmodighet ikveld. ellers blir de siste 14 dagene laaaaange :(

Skrevet

Jeg er jo egentlig velsignet med gode netter så langt. Lite nattetissing, høyst et par tre runder, så jeg skal ikke klage. Men denne følelsen av at kroppen er i forandring så mye nå på slutten skaper forventninger om at noe skjer snart....men har forstått at mange går med slike tegn i flere uker.

Vi får prøve å kose oss som best vi kan, pusle litt her og der. Kose med de barna vi har, og prate masse i telefonen. Da går jo dagene, underlig nok!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...