lego Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Jeg trenger hjelp! Ihvertfall fra dere som har malt rosa! Skal male rommet til størsta. rommet skal være i fargen krem, med en vegg i konrastfarge. Vil ha en sterk rosafarge. Noen forslag til hvilken farge vi kan ha? hva heter den? Takker for hjelpen.
lego Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 4. februar 2008 Ingen som har malt ROSA her!? nekter å tro det...
lego Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2008 og det skal stå KONTRASTfarge. hihi
MamiMaribel Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 Beklager, har ikke malt i rosa, men har latte på veggene - og fikk nettopp forespørsel fra mini om hun ikke kunne male litt rosa på rommet sitt:-) Så jeg bestemte meg også for å ha en av veggene i rosa, tror det vil bli fint. Gi oss en fargekode! :-)
Gjest Skrevet 4. februar 2008 #6 Skrevet 4. februar 2008 Jotun har en veldig fin rosafarge som heter prinsesse.....men den er ikke sånn skarp rosa = cerise hvis det er det du er på jakt etter. http://jotun.iscgnet.com/visualizer.asp?MinorAreaID=68&CSEID=444&ClearHistory=&MinorAreaSceneID=2147&cRender=444^DV^QM Denne er ganske nyttig:)
grå :) Skrevet 4. februar 2008 #7 Skrevet 4. februar 2008 syens det er skummelt med sterke røde og rosa farger, men hva med cerise for eksempel da? men om den heter det på spannet da. det aner jeg ikke.
lego Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 4. februar 2008 Hehe. Det var det da... Takk for link LOTP Lik fargen som var nederst på veggen kunne jeg ha tenkt meg. Men fant ikke ut av hva den het/kode på den da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå