semma Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Hodet på baby har i mange uker ligget ned ( i allefall på kontrollene..), jeg har like lange hatt ekstremt lav mage - men også veldig mye spark!! Er dette helt normalt? Trodde ikke det var stort med tumleplass der inne nå i uke 36..? Noen flere?
Emmilo Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Slik er det for meg og. Har aldri tenkt at dt skulle være unormalt.
wjkcg Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Uke 35 her og full dose med sparking og dytting, selv om hodet ligger nede. Styres litt av hva jeg gjør og hva jeg spiser, samt babyens dagsform, men full rulle der i dag, f.eks.
vipsen*en av hver* Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 Hei.. jeg er i uke 36 nå og var ho jordmor i dag. Hodet ligger ned men høyt så babyen styrer på masse og snur kroppen..
Ella_A♡-Fødeklar- Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 Her ligger også hodet ned. langt ned sist kontroll. Men masse masse aktivitet ja:)
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 4. februar 2008 #6 Skrevet 4. februar 2008 mye liv her også, selv om det ikke er så mye spark nå lengre, mer pressing, dulting o.l... 39+3 i dag, har lagt med hodet ned leeeeeenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå