cathrine&emma Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 jeg har ei jente som ble 2 år på lørdag.. og skal kjøpe ny seng til henne... så lurte jeg på hvor mangen her inne som har byttet seng til sitt barn, og evt hvilken seng har dere kjøpt??
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Vi kjøpte køyeseng da h*n var 1 og et halvt. Vi har to barn på samme rom, så da blir det enklest. :-)
MadameMimm Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 vi byttet da for en måned siden, da gutten fylte to år. vanlig 90'200 seng, med sengehest. gutten elsker storsenga si, og sover mye bedre nå når han har bedre plass, og ikke skaller/dulter borti sengekantene i søvne lengre.
gullegget Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 Når han var 2 år og 4 mnd kjøpte vi en 90x200 seng. Er litt bedre å ligge å lese for han, legge seg sammen med han når han har mareritt. Vi kjøpte ikke med sengehest, han datt ut av senga 1 gang, han har sovet der i 1 mnd.
trompetisten Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 Byttet til jul vi, som en del av julgave. Ble 2 i november.. VI har kjøpt ei juniorseng på 155x75 (http://www.fagmobler.no/index.php?kat_id=60&prod_id=1185)
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #6 Skrevet 4. februar 2008 Gutten vår er 2 år og 4 mnd. Har ingen planer om å bytte seng ennå. Trives godt i senga si han... også vet vi hvor vi har han.
2 på jorden og 1 i himmelen Skrevet 5. februar 2008 #7 Skrevet 5. februar 2008 Poden fikk ny seng i 1 januar, ble 2 i november. Elsker store senga si sier han, vi har vokse seng så den er ikke så stor enda.
polarn & pyrene Skrevet 5. februar 2008 #8 Skrevet 5. februar 2008 Vi byttet nå i høst. Hadde kjøpt nyt thus og jenta hadde fått nytt rom. Det var stas, hun skulle ha ett prinsesse rom pratet hun om hele tiden. Så en dag når vi var på Ikea fikk hun se den rosa/røde mamutt serien og da ble det til at vi kjøpte seng, komode og nattbord i den serien til henne. Hun bare elsker den sengen.
Kjeksa Skrevet 5. februar 2008 #9 Skrevet 5. februar 2008 hei forresten cathrine...Renate her som vi snakket om idag så skal jeg også få kjøpt stor seng til tulla når vi flytter hehe bye bye
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 5. februar 2008 #10 Skrevet 5. februar 2008 Vi kjøpte denne http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S39836495 Han ble 2 i desember, og vi kjøpte denne for ca 1 mnd siden. Har gått kjempefint!!
Minnie Mom Skrevet 5. februar 2008 #11 Skrevet 5. februar 2008 Gutten vår fikk ny seng da han var ca 2 år og 2 mnd, kjøpte en juniorseng på Ikea. Overgangen gikk egentlig veldig greit.. )
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #12 Skrevet 5. februar 2008 Ikke jeg. Venter til 3-årsdagen eller rundt der.
Line_78 Skrevet 6. februar 2008 #13 Skrevet 6. februar 2008 Vi kjøpte ny seng til guttungen vår en god stund før jul (han ble to nå i januar). Han ble nemlig storebror i begynnelsen av desember, så vi fant ut at det var greit at han fikk vanlig seng og lillesøstera kunne ta over sprinkelsenga. Han har dilla på biler (særlig Lynet) så vi kjøpte en rød racerbil-seng til ham :-) Tok tid å venne ham til å sove der da, hadde begge sengene stående på rommet hans en stund, så han kunne få sove i sprinkelsenga hvis han heller ville det. Men nå går det veldig greit, han sover i bilsenga, og veslesøster sover i sprinkelsenga inne på vårt rom. Og han liker veldig godt det at vi kan legge oss ned ved siden av ham og synge nattasangen, pluss at det var praktisk da han var syk nå tidligere i vinter, og mannen min kunne sove sammen med ham der i stedet for å måtte ligge på madrass ved siden av sprinkelsenga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå