Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Litt intiimt kanskje, men føler at hodet til mini presser virkelig på underlivet nå. Hemorider, nedpress og kejmpe "bollemus". Har tittet i speilet "der nede" og det ser jo ut som innholdet i skjeden nesten henger på utsiden...! Sorry, ekle detaljer. Altså; føler meg laaangt fra smekker for tiden i uke 36... ;o) Er jeg helt alene? (Trykker anonym nå..)
♥Tullerusk♥ Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Hehehe..Nei du er ikke alene... Føler at det er sånn hos meg også...=o) Er 35+4...
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Takk, det var en lettelse ;o) Smiiil
Marit & de 3 knøttene Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 Samme her!! Føler at det meste har kommet mye nærmere gulvet for tiden ;o) Det værste er at hemoridene har fått skikkelig opptur...ja eller nedtur da. Usj!!!
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 har det også slik,er bare 32 uker,er det normalt så tidlig også?betyr det at hodet til babyen er festet og presser på nedover?babyen lå i hodeleie,og godt ned i bekkenet sist jeg var med jordmor,så jeg tror ikke han/hun kommer til å snu seg mer.
nina__86 Skrevet 4. februar 2008 #6 Skrevet 4. februar 2008 jeg og har det sånn, og syns det er veldig tidlig siden jeg bare er 28+3 men har ikke hermorider. vet babyen ligger i hodeleie. men lurer også på om dette har noe med at hode er festa og gjøre
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #7 Skrevet 4. februar 2008 For å klare å gå må jeg gå veldig breibeint til tider, særlig på kveldene. Sukk, og nå har jeg fått en diger åreknute på ytre kjønnsleppe (sorry detaljer, men det eneste som står i hodet på meg nå. Fikk sjokk i går kveld da jeg oppdaget det). Er bare i uke 29, og tenker med gru på de neste ukene for hvordan jeg kommer til å se ut. Sorry, men litt for personlige detaljer, så signerer med
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #8 Skrevet 4. februar 2008 Jeps, her føles det som om alt kommer ut snart! Og jeg er bare i uke 30! Hadde minstebarnet mitt i badekaret i sted, og satt meg så på huk ved siden av for å vaske håret hennes - da kjentes det ut som om ungen skulle ploppe ut der og da! Skikkelig press i "høna" !! :-) Har heldigvis ikke hemorider (bank i bordet), men det presser lell. Ubehagelig altså.
Katharina88*Angelica08 Skrevet 5. februar 2008 #9 Skrevet 5. februar 2008 Bollemus er du ikke aleine om hvertfall!! hihi.. Bare søtt det, ehhhm
Rumpetroll_Hedning Skrevet 7. februar 2008 #10 Skrevet 7. februar 2008 Jeg er med i denne klubben - var hos jordmor i dag, men hodet er ikke festet. Det hun kunne skjenne var at babyen lå langt nede (som om jeg ikke har merka det for lengst *hehe*) Er 33+5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå