Gå til innhold

Føler flere at underlivet "faller ut"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt intiimt kanskje, men føler at hodet til mini presser virkelig på underlivet nå. Hemorider, nedpress og kejmpe "bollemus". Har tittet i speilet "der nede" og det ser jo ut som innholdet i skjeden nesten henger på utsiden...! Sorry, ekle detaljer. Altså; føler meg laaangt fra smekker for tiden i uke 36... ;o) Er jeg helt alene? (Trykker anonym nå..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe..Nei du er ikke alene...

Føler at det er sånn hos meg også...=o) Er 35+4...

Skrevet

Takk, det var en lettelse ;o) Smiiil

Skrevet

Samme her!! Føler at det meste har kommet mye nærmere gulvet for tiden ;o)

Det værste er at hemoridene har fått skikkelig opptur...ja eller nedtur da. Usj!!!

Skrevet

har det også slik,er bare 32 uker,er det normalt så tidlig også?betyr det at hodet til babyen er festet og presser på nedover?babyen lå i hodeleie,og godt ned i bekkenet sist jeg var med jordmor,så jeg tror ikke han/hun kommer til å snu seg mer.

Skrevet

jeg og har det sånn, og syns det er veldig tidlig siden jeg bare er 28+3 men har ikke hermorider. vet babyen ligger i hodeleie. men lurer også på om dette har noe med at hode er festa og gjøre

Skrevet

For å klare å gå må jeg gå veldig breibeint til tider, særlig på kveldene. Sukk, og nå har jeg fått en diger åreknute på ytre kjønnsleppe (sorry detaljer, men det eneste som står i hodet på meg nå. Fikk sjokk i går kveld da jeg oppdaget det).

Er bare i uke 29, og tenker med gru på de neste ukene for hvordan jeg kommer til å se ut. Sorry, men litt for personlige detaljer, så signerer med

Skrevet

Jeps, her føles det som om alt kommer ut snart! Og jeg er bare i uke 30! Hadde minstebarnet mitt i badekaret i sted, og satt meg så på huk ved siden av for å vaske håret hennes - da kjentes det ut som om ungen skulle ploppe ut der og da! Skikkelig press i "høna" !! :-) Har heldigvis ikke hemorider (bank i bordet), men det presser lell. Ubehagelig altså.

Skrevet

Bollemus er du ikke aleine om hvertfall!! hihi..

Bare søtt det, ehhhm ;)

Skrevet

Jeg er med i denne klubben - var hos jordmor i dag, men hodet er ikke festet. Det hun kunne skjenne var at babyen lå langt nede (som om jeg ikke har merka det for lengst *hehe*)

Er 33+5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...