Skatt i magen :) Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 6 dager over ikm.. begynte å spotte såvidt i går, litt brunt, aldri hatt det slik før.. forrige pp var syklusen min på 42 dager etter pilleslutt, nå er den på 35 dager, så det går jo nedover neste mnd så SKAL det klaffe, blir sprø av dette... Håper og håper, men ingenting skjer.. ikke sikkert at det er tr som kommer nå, for det er kommet VELDIG små mengder.. så det er jo lov å håpe forlovet oss på lørdag (02.02.08), så jeg hadde håpt og ønsket at jeg kunne få en positiv test nå
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 gratulerer med ringen på fingen:P me har sjøl vert forlovet siden 2.3.07 så håpe på positiv test før de så eg har noe å gi mannen min:)
Skatt i magen :) Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. februar 2008 takker og bukker folkens ellers så er det ikke kommet noe mere blod, skjønner lite jeg.. brunt slim i går og littegranne brunrødlig idag.. bare litt på papiret.. mensen pleier lissom alltid komme for fult nesten fra første dagen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå