Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 eg føler liksom at humøre mitt hopper å at eg fryse lett. men de kan være andre ting men eg vett liksom ikke om eg skal teste eller hva eg skal gjør. kan jo berre la de ligge å vente på neste IKM men eg vett liksom ikke. ganske trøtt og. klare ikke å våkne av vekker klokken å de har eg helt på med siden torsdag, forsover meg å sånn. litt kjipt i ny jobb...
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 4. februar 2008 dytte litt til eg.
*tornerose* Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Jeg hadde tatt en test, men jeg er jo testoman oxå da... hihi :-) Men hvis du har gått over IKM så er det jo stor sjanse for å teste positivt hvis du er gravid :-)
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. februar 2008 har hatt mens men den kom tidligere en den sko. å eg har de berre på følelsen at noe ikke stemmer. eg klare ikke å konsentrere meg på jobb. føler eg svimmler å surrer.
monca*84*j12 Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 Jeg ville helt klart tatt en test!! bedre og ta en for mye enn og gå å lure! lykke til=)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 4. februar 2008 #6 Skrevet 4. februar 2008 Synes du skal ta en test, så slipper du å lure. Masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå