semma Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Hei, noen som vil bli kvitt et Sniglar Stellebord fra Ikea nå/innen en måned? Er på "desperat" jakt etter et slikt/evt stellebord for badekar, er på Finn.no hver dag , men ingenting i nærheten av Vestfold. Har du? Jeg kommer og henter og betaler 200,-
Guttemamma75 Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Et helt nytt sniglar stellebord koster jo bare 189 kr på ikea?? Er jo best om du kan komme deg dit selv - eller bor du langt borte???
M@mm@ til mine barn Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Jeg har ,men bor i Bergen. Skal jeg sende det til deg ? Så betaler du forsendelsen ?
semma Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. februar 2008 Helt enig med deg ;o) Men jeg bor såpass mange mil unna at det er mere jobb og kostnad enn selve stellebordet. Tenkte derfor å undersøke muligheten i nærområdet først )
semma Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. februar 2008 Hei Lamèla Tusen takk for tilbudet, så snilt. Men jeg forsøker noen dager til på å få tak i ett her i nærheten. Ellers får jeg sende mannen innover til Oslo en kveld... ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå