Gå til innhold

Ekkelt.... pølse med stor PLASTBIT inni!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Usj.... Filler så ekkelt!! En nokså stor plastbit (plastpose el.l.) tøyt ut når jeg skulle skjære opp middagspølse til dagens middag.... Ble ikke pølse på oss likevel.... Filler, de skal de få i retur! Jeg har tatt bilder og sendt til avisen. Kanskje de med den samme utløpsdato kan ha det samme i?? Ekkel.... Gilde Røkt Kjøttpølse. Den som vanligvis er så god.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ÆSJ.. gå å klag... få nye pølser... hufff.....

Skrevet

var ikek ferdig å skrive før jeg trykte på lagre.. hehe

Ja gå til avisa.. klag til gilde... sont skal man ikek finne i maten.. fysj.. får ikke så lyst på pølse da nei..

Skrevet

Folk finner ting i maten til stadighet! Ta kontakt mred Gilde og du kommer til å få så mye pølse at du kan leve av det resten av livet;-)

Skrevet

Ja! Søren heller.... Skikkelig ekkelt synes jeg! Må jeg sende pølsene inn eller? Eller holder det å sende bilder av den?

Skrevet

ÆSJ...glad vi har spist kjøttkaker HJEMMELAGDE!

Fant en snurra ståltråd i ei fiskekake en gang..gikk årevis til jeg klarte fiskekaker..og jeg MÅ sjekke dem før jeg setter tenna i dem den dag i dag..dette skjedde da jeg var 9år..

Skrevet

Dobbelt-æsj!

Ugh ugh liksom.... Fy fader, at det ikke kan være bedre rutiner når det er snakk om MATPRODUKSJON!!

Skrevet

hehehe...hadde vi vista alt er jeg redd vi hadde gått sultne :-DD

Skrevet

At noen kjøper Gilde ennå er over min fatteevne.. Så mye rart som er blitt funnet i maten dems! Til og med møkk! urk Nei vi har ikke spist Gilde på mange år og har ingen planer om å begynne med det igen.

Skrevet

Jaja, nå har iallefall avisen tatt kontakt med meg. De ville ha en "liten prat", hehe! =) Bilder har de også mottatt av meg.

Skrevet

jeg synes det var et ekkelt innslag på tven for en stund siden om en fyr som hadde funnet larver i mûsli blandingen "Gomorgen"

har også hørt om en fyr som fande en dø mus i loffen fra bakeren uffffff!

Skrevet

Huffda.... =(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...