!Prøver igjen! Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Fikk så sinnsyke smerter i natt og blødde bare mer og mer! Fikk ikke sove i det hele tatt i natt for at jeg hadde så vondt! Så når klokken ble 9 ringte jeg legevakten for jeg fikk ikke tak i fastlegen min! De sa jeg skulle prøve fast legen et par ganger til eller så skulle jeg ringe 113! Jeg hadde ikke videre lyst til å ringe 113 så jeg ringte fastlegen til jeg fikk tak i han! Fikke komme inn med en gang å ble sendt rett på sykehuset! Ble behandlet veldig fra så masse skryt til de! Etter en time på gu benken med ul og det meste ble det konstatert at jeg hadde hatt en spontanabort og at det ikke var håp om mere liv den gangen her! :( Fikk noen piller som skulle gjøre så livmoren trakk seg mer sammen så jeg ikke skulle blø så lenge og fikk et par smertestillende! Nå er jge hjemme igjen og er gangske trist! Men er veldig glad jeg slapp utskrapning! Skal på kontroll igjen om to uker! :( vi er kjempe triste og lei oss! Dette er min 3. sa! Å denne gangen rakk vi ikke glede oss lenge før det var over!
_Mita_<3 Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Oyyyyy.... Huff.. dette var kjempe trist.. Føler med dere.. Håper neste gang dere prøver går det bra. Ønsker deg og sambo masse lykke til:)
piano♫ Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Uff, skjønner at dette må være tungt for dere. Håper virkelig at spira sitter neste gang. Klemmer fra
Cat.68 Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 Uff, det var virkelig trist å høre. Men du ,etter 3 sa trur jeg man har krav om utredning og oppfølging ved ny graviditet. Stemmer ikke det??
mumtotwo Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 UFFF, så trist å høre, sender varme tanker og en klem
3b@rnsmor-30* Skrevet 4. februar 2008 #6 Skrevet 4. februar 2008 uff... sender deg mine gode tanker! har ei på jobben som også har hatt 3 SA, og hun var nesten glad etter den tredje hin, for da var det visst mer undersøkelser og ting som skjer.. for å finne ut hvorfor det går så galt hver gang.... håper de finner ut noe på deg, og at det ordne seg neste gang!!!
Dailis Skrevet 4. februar 2008 #7 Skrevet 4. februar 2008 Det var veldig trist å høre. Du får benytte deg av den hjelpen du kan få etter tredje aborten. Og håper dette var siste gangen. Klem.
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 4. februar 2008 #8 Skrevet 4. februar 2008 Uff,det hørtes ikke mye bra ut å oppleve:( mange trøste klemmer fra
!Prøver igjen! Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 4. februar 2008 De sa jeg fikk utredning når jeg har hatt 3 på rad! Dette var bare den 2! Jeg har hatt en fullgått svangerskap mellopm 1. og 2. gangen!
Dailis Skrevet 4. februar 2008 #11 Skrevet 4. februar 2008 Det kan du faktisk kreve uansett. Kjenner noen som har blitt sjekekt tidligere enn det, og fått hjelp. Men man må stå på litt. Klem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå