papoyo Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 .....av den forferdelige 4-års trassen! Storesøster er 4,5år, og ligger i dette øyeblikk og hyyyler på gulvet fordi hun ikke fikk ta den dukkevogna lillesøster leker med. 3-års trassen til lillesøster er forresten ikke det spor bedre. Hun vil ALDRI hjem fra noe sted. Det er et spetakkel uten like hver eneste gang vi skal hjem fra barnehage, besteforeldre, turn, butikk osv osv. Bærer en stor-vrælende unge ut i bilen, og fester henne med makt. Ja, de barna er skikkelig morsomme du!!!!! -Det gir seg vel en gang ;-/
Koseklompen Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Nååå.. jeg vet ikke jeg... Jeg er 28 og jeg hyler fortsatt når vi skal hjem fra butikken/kjøpesenteret og sånn... men kanskje det har mer med intens shopping-begjær enn trass å gjøre He he.. det går over snart skal du se...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå