PrettyPink Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Nå er vi inne i 13pp og begynner å bli litt lei. Hadde en SA i slutten av november og TR kom tilbake 21. des. etter dette har både jeg og mannen min følt oss ganske stresset på å få det til igjen. I Januar hadde vi hyppig sex i riktig periode men det hjalp ikke. Nå har jeg IKM 12. feb og det har ikke vært samme gløden denne mnd. Snakket litt om det i går, og han føler at han må prestere hver gang for at jeg skal kunne bli gravid fort, og jeg føler at vi må ha sex ofte. Dette legger en demping på lysten, så nå føler vi begge at det blir en slags plikt-sex. Noen som har det sånn? Noen forslag til hva vi kan gjøre?
Lemonia Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Jeg vet ikke hva dere regner som hyppig sex, men det er ikke nødvendig å ha sex hver dag eller flere ganger om dagen for å bli gravid. Annenhver dag er faktisk nok. Hvis du har regelmessige sykluser kan du i stor grad regne deg fram til når du er mest fruktbar, og med sex annenhver dag i den perioden bør pliktsexen ha kommet ned i et minimum. Skjønner at det er slitsomt både å ha pliktsex og føle at dere vil gjøre alt dere kan for å bli gravide, men tenk litt på dere selv og forholdet også. Dere skal tross alt ha et velfungerende sexliv lenge etter både prøving og babyer, ikke ødelegg alt allerede nå. :-)
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Hei hei. Vi har også hatt det veldig sånn i perioder, og det er virkelig slitsomt. Eneste som har funka for oss er å legge babylagingen på hylla og ha sex når vi føler for det. Kjøpte Damiena urten i tillegg, den øker lysten pluss mange andre ting og har liksom ordnet biffen For nå har vi jo lyst hele tiden. Anbefaler dere å prøve å ikke tenke så mye på det hele jeg, så går det jo ann å prøve den urten, og se om den gjør noe for dere :
lioness* Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 Kjenner meg litt igjen her ja, det blir en del pliktløp i el-perioden. Alt blir litt kunstig når man egentlig ikke har så fryktelig lyst. Det som funker best for oss er å bare akseptere at det bare er pliktsex, det kan være enkelt, greit kjapt overstått og ingen trenger å late som om det er noe deiligere enn det er. Mannen må jo nesten komme da, men... jeg har sagt at han får gjøre det som han vil, uten å tenke så mye på å tilfredsstille meg. Da ville det blitt enda mer påtatt og konstruert føler jeg. Vi ler litt av det, synes det går tålelig greit selv om situasjonen er nokså merkelig.... Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå