stratosen_er mamma_ Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 har vært her en gang før men da endte graviditeten i en MA i uke 13/14...håper på å komme lenger denne gangen:) ønsker alle sammen lykke til med graviditeten;) klem
*issi* Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Velkommen skal du være:) Går nok bra denne gangen skal du se. Har selv opplevd ma forige gang,fosteret døde i uke 8 men fant det ikke ut før i uke 11. Sånt er ikke noe gøy. Men denne gangen går det bra. Jeg er nå i uke 17,og var på ul i uke 11. Har hørt hjertelyden en rekke ganger etter det Har du fått noen tidlig ul på grunn av det du ollevde sist?
Gjest Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Velkommen inn :-) Vi får krysse fingrene for at alt skal gå på skinner :-) Klem
stratosen_er mamma_ Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. februar 2008 hadde en tidlig UL i uke 9....da slo hjerte og den lille rørte på seg:) skal til jm neste torsdag og håper på å få høre hjertelyden da... hadde en ma i uke 13/14 ja og forsteret døde da i uke 8-9....trist men sånt som skjer...hadde en sa etter d i uke 6 også så de passer godt på meg nå...har vært 100% sykemeldt første ukene og har nå godt med aktiv sykemelding..så får vi se fremover...jobber på sykehjem med mye tunge løft og mye stress..men nå gjør jeg bare de tingene jeg har lyst til...mye spl-oppgaver og administrative ting;) lykke til dere også
2 fine små Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 Velkommen Stratosen, godt aa se at du er her! Det gaar nok fint denne gangen, flott med god oppfoelging. To tidlige mistet (uke 5) forrige vinter, og naa er jeg jammen meg snart 17 hele uker. Veldig stas, 4 UL foer uke 13, hoerte hjertelyden forrige uke, og UL om tre uker. Da er jeg halvveis og det gaar veldig fint. Oensker deg et fint 2. trim, kos deg masse naa. =o)
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 4. februar 2008 #6 Skrevet 4. februar 2008 hei å velkommen. gått at du har kommet deg inn hit:) hvordan er formen?
stratosen_er mamma_ Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. februar 2008 formen er relativt grei...er fortsatt trøtt og blir fort sliten..brekker meg nesten hver morgen men klarer ikke å kaste opp noe....håper at de begynner å gi seg snart...går på aktiv sykemelding da og d er deilig;) klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå