blaastrek Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Kan det være tennebisser på vei? Hun klarer ikke å bruke bitering enda, fins det "bitesmokker" å få kjøpt?
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Det kan være tenner, men det trenger ikke. Sønnen min har siklet masse og bitet på hendene siden han var rundt 3mnd han også, men enda ikke fått noe tenner. Han klarte heller ikke å holde bitering da, men ha 'spiste' bare på hendene sine. Vet ikke om det finnes noe annet man kan kjøpe jeg
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Jeg har sett "bitesmokker" på babyshop men vet ikke hva de heter. Ellers så begynte gutten min med denne bitingen på hendne i 3 mnd alder også.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 Tror bare de blir kjent med hendene. Munnen er deres største nervesenter ennå...
Amanda- Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 symptomer på tenner kan komme opp til 2-3 mnd før tennene kommer. så ja. det er godt mulig. symptomer på tenner: uro natt/kveld sikkling tar seg mye til munnen/kinnet irritert feber min datter er 3 mnd.. har alle sympt. uten om feber. =) kald klut, bruk fingen din og masser gommene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå