xxxo Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Det er da slettes ikke bre barna som kommer med gullkorn, jeg er flink til det jeg og. Hva med dere? Var når eldste jent var rundt halvåret tror jeg, gjorde hun noe med munnen, sånn som gamle mennesker uten tenner.. Jeg lo og sa -når du gjør sånn ser det ut som du ikke har tenner.. Så komenterte søstern min at hun har jo ikke tenner.. -Åja, det var sant det ja.. Hihi.. En gang samboeren min og jeg lagde mat holdet han liter målet som var fylt med melk i hanken, også knakk hanken. Jeg sa -oj, den har ikke gjordt det før.. Eh, å nei.. Det var det jeg kom på nå..
VenterNr3og4!:) Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Hehehe ) Fikk meg en god latter nå
dritgrei hei hei! Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 ha ha ha ha ha ha ha ha ha artig!
xxxo Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. februar 2008 Er det bare jeg som kommer med gullkorn? Tenkte jeg skulle få en lang liste vi kunne sitte å flire av jeg..
Verdens tøffeste mamma Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 Ei venninne av meg og jeg var ute på byen en gang for leeenge siden og da kom det bort en gutt som prøvde seg skikkelig på venninna mi. Hun sa tydelig fra om at hun ikke var interessert. Da svarte han, " åh, ikke prøv deg, jeg ser du liker meg. Jeg leser deg nemlig som en åpen dør".... Trodde vi skulle ledd oss i hjel.... Så et intervju på tv med han mørke som spilte i hotell Christian et eller annet.. Han fikk spørsmålet: " Ja, nå tar det jo virkelig av for deg. Du må jo være skikkelig travel om dagen"? Svar: Ja, du kan tro jeg har mange baller i lufta for tiden"...... Jojo......:-)
Mamman til Celine og Marcus Skrevet 4. februar 2008 #6 Skrevet 4. februar 2008 Er ikke akkurat ett gullkorn, men flaut er det for det haha... Dette var en fredag, slitne etter jobb, og vi skulle bare ha meksikansk gryte til kvelden... Lagde maten, satte inn hvitløksbaguetter i ovnen og lagde salat... Satte oss til å spise, begge syntes det smakte litt tamt, var liksom ikke noe smak, men tenkte ikke noe mere over det... Neste dag skulle jeg varme noe i mikro`n, og der lå jaggu meg kjøttdeigen gitt haha.. Veldig rart at den gryta fra kvelden før ikke smakte så veldig mye =P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå