Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Jeg var på Barnas Hus og jeg må si jeg var meget skuffet, det var ikke hjelp og få og jeg synes utvalget var så som så. Så for oss blir det handllig på Baby shop
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Jeg er heller ikke imponert av barnas hus, greit, de har stort utvalg, men det er jo så himla dyrt der iforhold til andre babybutikker!
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Jeg for min del liker Barnas hus på Alnabru veldig godt.. God service og bra utvalg.. Jeg var på Babyshop på Ryen, utrolig liten butikk, håpløst å gå rundt å handle der med stor mage hvertfall. Blei veldig skuffet over babyshop, så for meg mye større og organisert butikk..
♥Tullerusk♥ Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 Barnas hus på Alna er som så synes jeg. Men baby shop på Skårer, Lørenskog, er kjempe bra. Får alltid bra service der. KJøpte vogna til gutten vår der for 4 år siden, like bra service der da som nå...=o)
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 Jeg var på Barnas hus for å få litt info om vogn, se forskjellene ordentlig. Har begynt å skjønne det, men det er vanskelig å bestemme seg. "Lurer litt på forskjellen på kombi og duo jeg." Dama viste meg en vogn der hun løftet opp bagen og mumlet et eller annet jeg ikke fikk med meg og så gikk hun. Var i en annen senere på dagen, som ikke er en stor kjede. DER var det service! Hun viste meg alle vognene nøye, kombinasjonene, hvordan de ble når du legger den sammen, forklarte hvorfor det var prisforskjeller, man trenger ikke den dyreste hvis den billigste har det akkurat jeg trenger osv. KJEMPE fornøyd! Fikk med meg sikkert ti brosjyrer, spurte ikke hvilken jeg ville ha, gikk utifra at jeg skulle hjem og tenke litt. Etter 20 min "omvisning" var jeg blitt mye klokere, og det var fortsatt bare å spørre den blide dama hvis det var noe jeg lurte på.
Gjest Skrevet 4. februar 2008 #6 Skrevet 4. februar 2008 Hører mange er så skuffa over barnas hus.... men jeg er iallefall kjempe godt fornøyd med barnas hus i kr.sand, eller renes barnevogner som butikken heter.....
Phantom´ Skrevet 4. februar 2008 #7 Skrevet 4. februar 2008 Jeg likte BH i sandvika mye bedre før de flyttet til storsenteret. Bedre service og bdre utvalg før synes jeg. De hadde i alle fall mer av det jeg var ute etter tidligere.
Anne_b1980 Skrevet 4. februar 2008 #8 Skrevet 4. februar 2008 jeg er ikke fornøyd med barnas hus, var der å så på vogn, fikk blant annet beskjed om at det var ikke mulig å ta av kalasjen på vogna, noe det er, mye feil info og hadde ikke peil på hva hun snakket om, etter vi endelig hadde fått litt hjelp, noe som tok en evighet. handler til nød der igjen.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #9 Skrevet 4. februar 2008 Jeg var på Barnas Hus en lørdag og skulle ha vogn. Virket som at bare en eller to ansatte kunne noe særlig om vogn der. Det var masse folk og kanskje ikke så mange ansatte, ihvertfall ikke til å hjelpe til i vogn og bilstolavdelingen. Vi kom da hun som kunne vogn var ledig og vi fikk god hjelp. Kunne ingenting om vogn fra før, men hun hjalp oss med å sette oss inn i alt. Men jeg skjønner at andre som måtte vente på å få snakke med noen som hadde greie på vogn ikke var fornøyde, ja.
Emmilo Skrevet 4. februar 2008 #10 Skrevet 4. februar 2008 Jeg er kjempefornøyd med Barnas Hus på Alna. Har alltid fått den hjelpen vi trenger, også når jeg har klagd på ting som gått i stykker. Var der i lørdags og da kjente de igen meg fra en klagerunde jeg hadde for et år siden. Hei igen sa hun.... litt flaut, hehe Men det er bedre å dra dit en kveld i uken. Lørdager er heeelt stoppa fult og kan være ganske slitsomt. Babyshop på Ryen er jo rævva. De ser jo nesten ikke at du kommer inn i butikken. Og jeg synes det er lit dyrt der. Slik bleiedispenser koster 199,- mens på Alna koster den 99,-
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #11 Skrevet 4. februar 2008 Barnas hus er kjøpt opp av fru Lyng, og er i praksis samme butikk. Da vi skulle kjøpe buggisen fikk vi en pris på barnas hus på alna som var 1000 kroner dyrere enn den vi fikk på fru Lyng på Strømmen. "Det var rart", sa hun på fru Lyng, "hadde de scannet en buggis i kassa hadde de fått opp samme pris som her...." Synes det er moro å gå i en stor butikk med litt utvalg, men skal jeg ha service går jeg heller på fru Lyng. Og i samme vognleterunde var vi på babyshop og snakket med en dame som absolutt ikke var interessert i å selge noen buggis. "Nei, den har MINST 10 ukers leveringstid, og går noe i stykker må dere regne med å vente 10 uker på reservedeler også....". Dessuten var den dyrere enn på fru Lyng.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #12 Skrevet 4. februar 2008 Jeg syns BH på alna er kjempedårlig. Var der en kveld i uka, og det var likevel ikke mye interesse å spore fra de ansatte. To stykker hjalp en dame med barnevogn, ingen av de kunne det så veldig, så de sufflerte hverandre mens de tygget tyggegummi. Ingen andre ansatte ute i butikken, så ingen hjelp å få Var det inntrykket jeg sitter igjen med derfra:(
Andrebolleiovnen Skrevet 4. februar 2008 #13 Skrevet 4. februar 2008 Jeg er kjempe fornøyd med Barnas hus på Alnabru! Kjøpt vogn, stellkommode, dunpose, baby bilsete. Jeg fikk god service og god informasjon begge dagene jeg var innom. Jeg jobber selv i service bransjen og er fryktelig ops på dette selv. Og får jeg ikke et blikk innen ett par minutter kan jeg til og med finne det for godt å bare gå uten å ta videre blikk på butikken. Men det kommer nok helt ann på hvem som jobber der, og hvor mange kunder de har. Men jeg velger heller Barnas hus enn Babyshop i Lillestrøm, der var det INGEN service og fryktelig trangt om plassen...Men så var dette også en lørdag. Mens da jeg var på BH var det onsdag og torsdag.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #14 Skrevet 5. februar 2008 Jeg har forstått det slik at Fru Lyng er en del av Barnas Hus kjeden. Det var det de sa til meg på på FL og BH. De har litt ulike utbud og kan derfor ha ulike priser og leveringstider blev jeg informert om. Mitt inntrykk er at FL er litt mer posh? Uansett butikk - det går jo ann og spørre etter noen som kan tingene hvis man ikke er fornøyd med servicen. Det gjør jeg...
tudeluuu Skrevet 5. februar 2008 #15 Skrevet 5. februar 2008 Barnas Hus på tiller har utmerket service. Ligger en annen barneutstyrsbutikk rett ved sidenav, men jeg velger alltid barnas hus. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå