lengter daler ned i skjul... Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 eller noe annet? jeg har en sønn som alltid har vært veldig urolig. er glad når vi tuller med han, men klager, gråter eller sutrer stort sett utenom det. er fornøyd hvis vi går omkring med han på armen. vi aner ikke hvorfor han ikke er fornøyd,vil ikke ligge på gulvet, ikke sitte på fanget... ingenting. så jeg lurer på... kan man gå med et sånt problem til entetn en kiropraktor eller noen annen? hva anbefaler du?
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Jeg er ikke kiropraktor eller noe sånt, men vet du kan dra til kiropraktor ved sånne anledninger og for mange har det hjulpet også.
lengter daler ned i skjul... Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2008 uten at man kan fortelle noe annet enn at han er urolig og missfornøyd?
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 Ja;o) Er jo ufarlig med kiropraktor og om barnet ikke finner roen selv så kan det godt være noe muskulert han kjenner på. Så dit kan du trygt ta en tur.
~Maja Mor~ Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 Hei Lengter :-) Kan ikke skade, tenker jeg da... Ville gått til en man. terapaut. Gratis ;-) Lykke til!
lengter daler ned i skjul... Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. februar 2008 da skal jeg gjøre det. blir seriøst gal her. sitter og griner hver dag, er så slitsomt.
lengter daler ned i skjul... Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. februar 2008 er det gratis med man. terapeut?
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #8 Skrevet 4. februar 2008 Ja , det er veldig slitsomt når barnet ikke finner roen. Kiropraktor er verdt alle pengene for de har jaggu peiling:o)
~Maja Mor~ Skrevet 4. februar 2008 #9 Skrevet 4. februar 2008 Ja, de får stats støtte. Gratis frem til de er 12 år. Trenger heller ikke henvisning :-)
lengter daler ned i skjul... Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 4. februar 2008 ok. da skal jeg prøve det ) orkr ikke dette mere. nå har det gått 6 mnd, og jg koser meg ikke hjemme med sønnen min. gleder meg bare til mannen min kommer hjem hver dag. skal jo ikke være sånn.
~Maja Mor~ Skrevet 4. februar 2008 #11 Skrevet 4. februar 2008 Har det faktisk på samme måte. Skal på sykehus for utredning denne uka.....
lengter daler ned i skjul... Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #12 Skrevet 4. februar 2008 utredning for hva da maja mor?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå