Gå til innhold

kiropraktor, manuellterapeut...


Anbefalte innlegg

Skrevet

eller noe annet?

 

jeg har en sønn som alltid har vært veldig urolig. er glad når vi tuller med han, men klager, gråter eller sutrer stort sett utenom det. er fornøyd hvis vi går omkring med han på armen.

 

vi aner ikke hvorfor han ikke er fornøyd,vil ikke ligge på gulvet, ikke sitte på fanget... ingenting.

 

så jeg lurer på... kan man gå med et sånt problem til entetn en kiropraktor eller noen annen?

 

hva anbefaler du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke kiropraktor eller noe sånt, men vet du kan dra til kiropraktor ved sånne anledninger og for mange har det hjulpet også.

 

Skrevet

uten at man kan fortelle noe annet enn at han er urolig og missfornøyd?

Skrevet

Ja;o)

Er jo ufarlig med kiropraktor og om barnet ikke finner roen selv så kan det godt være noe muskulert han kjenner på.

Så dit kan du trygt ta en tur.

Skrevet

Hei Lengter :-)

 

Kan ikke skade, tenker jeg da...

 

Ville gått til en man. terapaut. Gratis ;-)

 

Lykke til!

Skrevet

da skal jeg gjøre det. blir seriøst gal her. sitter og griner hver dag, er så slitsomt.

Skrevet

er det gratis med man. terapeut?

Skrevet

Ja , det er veldig slitsomt når barnet ikke finner roen.

Kiropraktor er verdt alle pengene for de har jaggu peiling:o)

Skrevet

Ja, de får stats støtte. Gratis frem til de er 12 år. Trenger heller ikke henvisning :-)

Skrevet

ok. da skal jeg prøve det :o)

orkr ikke dette mere. nå har det gått 6 mnd, og jg koser meg ikke hjemme med sønnen min. gleder meg bare til mannen min kommer hjem hver dag. skal jo ikke være sånn.

Skrevet

Har det faktisk på samme måte.

 

Skal på sykehus for utredning denne uka.....

Skrevet

utredning for hva da maja mor?

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...