Gå til innhold

Så koselig!!


Leirha

Anbefalte innlegg

Plutselig ble det februar!

Nå popper det jo inn meldinger her om februarmammaer som har født :D

Gratulerer alle som har fått, og lykke til oss andre som enda ikke har fått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja, huff, kanskje jeg burde innstille meg på at jeg skal føde snart :P Hodet mitt har ikke fått med seg at jeg har termin på lørdag, så det bør jeg vel gjøre noe med :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lenge til det er oss, idag er det første dag i permisjon, 21 dager igjen og jeg er fødeklar. Siden legen ikke vil la meg gå over er jeg mamma om 3 uker.... Uvirkelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

venter en gutt som er beregnet til mist 4200 til 4500 kg så da synes ikke har det var forsvarlig å la meg gå overtid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må bare få fortelle min erfaring når det gjelder dette MissFat... Med min første, som var 4,5 kg, var legen heeelt sikker på at jeg ikke fikk gå 2 uker over, han lovte meg det nesten... Men på KK fikk jeg beskjed om at joda, det beste når man venter en så stor baby er en spontan fødsel, fordi riene blir bedre da og fødselen mest sannsynlig lettere... Så ikke stol 100% på det legen din sier, jeg ble utrolig skuffet da jeg måtte gå enda lengre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er veldig varierende praksis med det å sette i gang. Jeg er 10 dager over og venter en stor gutt, han ligger ca 26% over gj. snittet på sist ultralyd jeg var for 14 dager siden. Sette i gang, nei det vil de ikke..

Fødselsvekt på 4.5 kg er ikke unormalt får jeg bare høre. Fødte ei jente på 4.3 for 2 år siden og da mener de at hun har banet vei.,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...