Newton & Prinsessen på erten Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Leste du skulle ned 20 kg til.. Du trener mye ikkesant? Jeg vil gjette på at siden du trener en del så har mye av fettmassen du hadde som følge av graviditet blitt borte, men, vekten har ikke gått ned fordi du har bygget opp muskelmasse som du kanskje mistet under svangerskapet. Muskler veier mer en fett og derfor går ikke vekten nedover enda.. Det du kan gjøre er å fortsette treningen.. Yoga er en super ide ;-) Pilates er kanskje også noe for deg, har du prøvd det? Spis masse frukt og grønt i tillegg til alt det andre du spiser, er ikke nødvendig å trappe ned matmengde, bare spise sunn mat, og hold deg unna McDonalds ;-) Prøv å bruke ferske råvarer i stedet for halvfabrikata. Ikke ta det for fort i svingene, det er ikke sunt og det kan gå ut over ammingen (som i seg selv er slankende). Masse lykke til.
Gjest Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Muskler veier mer enn fett ja. Da jeg var ( etter mitt syn i hvertfall) på mitt absolutt flotteste så veide jeg 63 kg, 5 kg mer enn jeg gjør nå. Nesten ikke noe kroppsfett og mye muskelmasse. Sukk..hadde jeg had like mye tid og ork..hehe. Men er redd den treningen jeg drev med da ikke hadde vært så bra nå. Trente hver dag for noen år sia. 4 dager med vekter, 1 dag med svømming, en dag med aerobic og en dag jogga jeg...hadde topptrent kropp, med lange slanke muskler og skikkelig vaskebrett mage.
AnonymMamma Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Nå var ikkje dette eit innlegg (igjen) på når du var på ditt flottaste ugla. Ikkje alt dreier seg om deg og hvor bra deg og ditt er heile tida. Det er sant at muskler veier mye meir enn fett. Med den treininga mamma25 skulle igjennom skal ho nok se at vekten peker den riktege vegen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå