Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du mulighet te å titte litt på meg?

Helt generelt, men kanskje mest vedr forhold og økonomi. Men om du får opp andre ting så blir jeg bare glad for det og :)

Min fødselsdato er: 29.04.1978

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette kan være helt feil, men jeg fikk opp en vond følelse ang forholdet. Ikke noe å bli redd over. Det jeg føler er at det er mye krangling, fikk opp en mørk farge, og det tyder på noe som ikke er helt bra i et forhold.

Sliter dere litt økonomisk innimellom?

Skrevet

Ang forholdet så e vi i en mørkedal akkurat nu, men jeg tror det ordner seg :) E ikke typen som gir opp så lett noen av oss. Ikke mye krangling, men heller en episode som har kommet frem. Økonomien kunne vært bedre ja, men regner med det ordner seg når jeg e i full jobb igjen. :) Kjekt å se at ting stemmer! Noe annet som dukker opp? Ang barn, helse e.l.??

Skrevet

Ser hvertfall at dere får flere barn, enten 1 eller 2 til. Både gutt og jente! Men dere må virkelig jobbe hardt for å få forholdet slik dere vil ha det! Er dere stae nok, så går dette veien for dere;)

Helse er noe jeg ikke er flink til å se.. kanskje noe nandre her inne er det? Men jeg lurer på om en av dere blir grepet at tungsinn innimellom?

Skrevet

Hehe... har 3 barn nå og føler det holder med det, selv om lysten på 4. mann dukker opp innimellom. Men da er det så mye som må forandres, må bygge ut, ny bil osv så tviler egentlig på at det kommer flere! Vet ikke helt hva du mener med tungsinn... men jeg har jo en tedens te å svartmale ting innimellom... om det kan være noe det samme??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...