MaMmA-Mø Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 sambo mener vi kan kjøpe brukt bilstol..men jeg er litt skeptisk til og kjøpe brukt..bare jeg som er teit eller? bare litt bekymra for at vi ska kjøpe et sete som kansje er feil på eller har vært med i en krasj..det er jo noe man ikke får vite eller kan se når man kjøper brukt.. jeg er ikke sånn at alt må være nytt, er bare vogn og bilstol til elste tøtta som har blitt kjøpt nytt..alt annet har vi arvet.. men hva mener dere kontra nytt/brukt???
lille sprelle Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Jeg arver bilsete av noen jeg kjenner. Av praktiske årsaker kjøper jeg et brukt et av noen andre jeg kjenner i tillegg. Tror ikke jeg hadde kjøpt brukt bilsete. Hadde jo ikke kjøpt brukt mc-hjelm heller!
frupingu Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Man burde kjøpe brukt bilsete av noen man kjenner. Hvis det har blitt slengt i bakken eller noe lignende så er det ikke godkjent lenger. Det sa iallefall babyshop.
murmel1 Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 Bilstol ville jeg også kjøpt nytt evt. av noen jeg kjenner. Man vet aldri hva stolen har blitt utsatt for. PS: Det er (var ihvertfall forrige uke) salg på Maxi-cosi til 999 på babyshop.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå