Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Jeg er så lei dette evige maset om "oppdaterte terminlister"! Rimelig stress for oss med lap top og touch pad og drive av å kopiere disse terminlistene i hytt og pine da!! Hahaha, akkurat som om jeg hadde giddi det uansett . Hva skal vi med de hersens terminlistene??! Er det ikke bare å spørre om det er noen du lurer på terminen til da?
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Heeelt enig... Og jeg for min del er ganske så mektig lei av den daglige tråden: 'Hvor mange dager igjen idag da, jenter?!' Ting kan virkelig bli oppbrukt...
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Ja! Skikkelig enig med begge to. Terminen min forandrer seg ikke en gang i uka! Og ikke har jeg et voldsomt behov for å notere meg endringene i en haug med fremmede damers termin heller! Og den daglige tråden om hvor lenge det er igjen!! Herreguuud, det er vel et fett det vel.ARRGG
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 Stakkars dere som lar dere provosere av noe så lite som terminlister og dager igjen. La nå folk få glede seg på sin egen måte! Sure kjerringer!
AndreVonDrei Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 Hehe, stakkars deg, NN15:48, som lar deg provosere av de som lar seg provosere av terminlister og dager igjen .-p
AndreVonDrei Skrevet 4. februar 2008 #6 Skrevet 4. februar 2008 Men (ved nærmere ettertanke) hva ER egentlig poenget med de terminlistene?
Turid Laila Skrevet 4. februar 2008 #7 Skrevet 4. februar 2008 Er det vanskelig å markere og kopiere med laptop og touch pad? Hvordan får du til at det er vanskelig?
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #8 Skrevet 5. februar 2008 Nå er ikke jeg helt stø på denne laptoppen, men jeg syntes det er vanskelig å "holde på" teksten med touch pad'n. Må jo holde finger'n på teksten nedover og da har pila en tendens til å leve sitt eget liv:-). Men hva er poenget med de terminlistene var spørsmålet?
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #9 Skrevet 5. februar 2008 Har du hørt om snarveien ctrl+a, da merker du all teksten. Et lite tips for laptop med touchpad.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #10 Skrevet 6. februar 2008 hehe, prøvde det tipset om ctrl+a, men da merket den jo ALL teksten på hele siden!? Det blir jo mer pes enn å slette alt det man ikke skal ha med da, enn å skrive alt selv? Men er det virkelig ingen som har svar på HVA POENGET ME TERMINLISTENE ER? Det sier seg vel selv da at de er ganske så overflødige
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #11 Skrevet 6. februar 2008 Først CTRL C ----- CTRL V !!? Klipput, lim inn
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #13 Skrevet 6. februar 2008 Ja, men da må jeg jo alikevel merke hele teksten, forså å kopiere/klippe ut og så lime! Hvordan merker man KUN den teksten man vil ha i et annet innlegg uten å måtte dra pila over hele driten? Arrrg, skjønner ikke!!!
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #14 Skrevet 6. februar 2008 Men da trenger ikke DU å blande deg inn i de termin-listene da? Å bare la de ligge.. Så kan de som skjønner dritten av det lage så mange termin-lister som de vil?
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #15 Skrevet 6. februar 2008 Hvis du leste innlegget ordentlig, så ville du se at jeg lar de listene ligge. Bare lurte på hvorfor folk brøy seg med de?! Men du vet kanskje ikke hva poenget med de er du heller, NN 10:30? Syntes det er litt påfallende at så mange er ivrig på å lære meg hvordan jeg skal kopiere tekst med touch pad, men INGEN har svart på det egentlige spørsmålet, he he. Mulig alle bare følger saueflokken og kopierer disse terminlistene, selvom egentlig ingen skjønner hvorfor, ha ha ha!
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #16 Skrevet 6. februar 2008 Kanskje fordi at imotsettning til her inn (på krangle) så er det en gjeng med masse flotte damer som bryr seg og vil "ta del av" nå de andre føder? Så de kan være oppdatert? Det er jo faktisk folk som blir "venner" her inne også.. Ikke bare krangel! Er jo kjempe bra at de kan være oppdatet og snakke sammen om erfaringer osv når terminen nermer seg?
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #17 Skrevet 6. februar 2008 Tjaaa...joa...dette høres jo ut som en rimelig forklaring -selvom den er noe tynn, for de fleste har jo dette på profilen sin. Pluss at de som er "venner" er vel rimelig oppdatert på hverandre fra før, ville jeg tro. Syntes fortsatt det må være enklere å spørre eller henge seg på terminklubbene jag da, men....
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #18 Skrevet 6. februar 2008 Skal man gå å spørre alle (i et håp om å finne noen med ca samme termin dato) om når de har termin da? -SLITSOMT.. Da blir det jo greiere å ha det på en lise som man kan bla seg igjennom? "Øøy, Hey! Når du duuu termin?" Hehe!
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #19 Skrevet 6. februar 2008 Ja, for det er SÅÅÅ vanskelig å klikke på navnet til den du er hypp på å bli "venninne" med å se etter termindatoen, haha. Dessuten flyr man vel ikke rundt å spør etter ALLES termin, som du sier. Har du virkelig så mange venner her inne altså? Jeg har i allefall veldig sjeldent hatt behov for å vite den eksakte terminen til folk -og har det kommet en sånn situasjon (kanskje to eller tre ganger), så har jeg spurt! De fleste har det jo i nicket sitt, profilen eller man "snakker" med de på trimesterforumene eller de (mer enn villig) opplyser om dette selv. Det er klart, for de som henger her eller på parforhold-debatten, så kan det være vesentlig, men det virker som om de er opptatt av helt andre ting enn når "alle andre" skal føde!
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #20 Skrevet 6. februar 2008 Nå har du jo fårr (et kort) svar på hvilken fordel de har, så hvofor motsier du det? Liker du ikke å bli sakt imot? Er du av den typen som må ha rett hele tiden muligens..?
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #21 Skrevet 6. februar 2008 Hahaha, for et usigelig smart ressonement! Syntes svaret var dumt da, vel og hvis du titter opp på forumsbetegnelsen, så skjønner du vel hvorfor?? Haha, fjolls!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå