Gå til innhold

kan jeg gå over til NAN 2 ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille gutten min på 2 mnd og 1 uke kan spise 200 ml tilogmed 260 ml

på NAN 1, og bare gulper å gluper, men fortsatt vil ha enda mer..

så tenkte jeg, siden NAN 2 er mer mettende om jeg kunne gå over til den nå? vet jo den er fra 4 mnd alderen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jenta mi er 5 mnd.. og vis du tenker på å bytte til NAN 2 pga gulping så hjelper det ikke.! eg ville ventet med å begynne men Nan 2 siden gutten din bare er 2 mnd.

håper noen andre har mer erfaing enn meg når det gjelder slikt..

Skrevet

neinei.. tenkte ikke på det med gulpung, tenkte siden han spiser for mye men ikke blir mett..

Skrevet

Jeg ville vært litt forsiktig med å gi NAN 2 til en som er 2mnd hvis jeg var deg. Forskjellen på NAN 1 og 2 er at det er mer jern i 2'ern. Babyer er født med et jernlager fra fødselen av og trenger ikke tilførsel av jern før de blir eldre. Uten at jeg kan for mye om dette vil jeg tro at det å rote til med jernlagrene til en så liten baby ikke er så lurt.... Men du kan jo sende mail til Nestlè å høre??

Skrevet

Når jeg mener eldre, så mener jeg når babyen blir sånn 4-6mnd.

Skrevet

Min erfaring er at Nan 2 ikke metter mer enn Nan 1... Snuppa spiste akkurat det samme når jeg bytta...

Skrevet

Nan 2 metter ikke mere, bare jerninnholdet som er annerledes og kanskje noen andre vitaminer.

Så det tror jeg ikke har noen betydnig.

Tror ikke du skal bytte over før han er i rett alder.

Viktig å følge bruksanvisninge, er ikke bra om han får i seg for mye jern for alderen heller.

Skrevet

hmm., okeii. jeg har ikke begynt med den enda, så da bare holder jeg meg til nan 1.. får heller ringe til hs i morgen, å høre hva dem mener om ting.. kanskje han bare er altfor glad i mat og overspiser.. hehe :P

men takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...