Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 NEI, JM sjekker ALDRI modnigen på vanlige kontroller. Dette er IKKE en rutine. Hun sjekker dette når du blir overtidig, for hvis fødselen må settes i gang, må du få noe for modningen før fødselen kan settes i gang. Du kan selv spørre JM om hun vil sjekke deg, men om man er moden, så kan det ennå gå tid før fødselen starter
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Vet du hva, du MÅ ikke lese innleggene der folk spør om modning.....! Det er ingen som tvinger deg. Forresten så begynner jeg å se at du for "ente" gang uttaler deg som om du er en fagperson.....Det er aldri snakk om at "jeg har hørt at", "jeg har blitt fortalt", "jeg mener"......så jeg antar du jobber på sykehus med gravide hele tiden? Eller? Hvis ikke foreslår jeg at du begynner å tenke litt på hvordan du formulerer deg..... La folk få spørre om hva de vil. Uansett hvor mange slike innlegg du lager, vil det alltid være noen som ikke får det med seg, og som spør en vakker dag.....! So be it!
Gjest Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Det kommer nye personer inn hit hele tiden, det er ikke sånn at når man legger inn et innlegg om et tema, så er det "en gang for alle". Vi er alle i ulike stadier i graviditeten, og spørsmålene blir stilt deretter. Makan!
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #4 Skrevet 5. februar 2008 Så ikke les innleggene om modning da...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå