Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 hvor kan man kjøpe disse? uten flaske bare denne tingen liksom? skulle hatt både til tykke og tynne flasker... så jeg kan ha med vann til mme uten at de lekker....
_Mita_<3 Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Jeg bruker avent sine og man el hva de heter.. de finnes i blå, rosa, gul, grønn og lille.. jeg er kjempe fornøyd.. brukte dr.brown til han var rundt 6 mnd.. da begynner de å tygge på flasken og dytte melka inn. å det går ikke på dr.brown, for den stanga oppi gjør sonn at ikke melka går tilbake, men renner ut på sidene istede.. Men avent sine lekker ikke..og ikke de andre heller... ikke de jeg har hvertfall:) Kjempe fornøyd:)
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 jeg mener ikke at flaskene lekker hjemme,. men trenger en sånn stopper for at det ikke skal lekke når jeg har med meg flaska ut.
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 Om det er til avent flasker, så har de på reflex=) Sånn liten hvit dings=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå