Gå til innhold

Privat ultralyd! =)


☆Mathilde

Anbefalte innlegg

Er det noen fler her som har vært/skal på en tidlig ultralyd ?

 

Vi bestilte UL idag, og fikk time allerede på Onsdag. Jeg er litt usikker på nøyaktig hvor langt jeg er på vei, og vil gjerne få et mer nøyaktig tidspunkt på UL. Også vil vi selvølgelig vite at alt er bra med den bittelille. =) Jeg regner med at jeg er rundt 8 uker på vei. Er det noen som vet hva man kan se eller finne ut på UL så tidlig ??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har skjønt det slik at man ikke ser så mye- men muligheten for at man kan høre hjertelyden er stor...

 

Jeg lurer på å bestille nå til fredag(7+1) eller neste onsdag(7+6)- veldig usikker. Noen som har vært så tidlig som 7+1 og de har hørt hjertelyden? Har så lyst! Hadde vært så deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde først ultralyd i uke 5+6, og da så vi bare plommesekken. Så hadde jeg ultralyd i uke 6+3, og da så vi et bittelite hjerte som banket. Også hadde jeg ultralyd i dag i uke 9+3, og da så vi en liten "reke" med et bankende hjerte....men legen min sier det er altfor tidlig å høre hjerte enda....

 

Men uansett, lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var på ul på Majorstuaklinikken i går..var da 9 + 1 i følge legen.. da kunne vi se hode og kroppen...og hjertet som slo...vi fikk også høre hjertelyden, så det er ikke umulig. Det var helt fantastisk. legen kunne også peke ut hjernen og navlestrengen for oss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

var på ul når jeg var 8+5 ( hvertfall det gynekolgen målte til) så en liten kropp med noen små armer og ben, hørte ikke hjertelyden, men så den banket som bare det på skjermen :) han målte h*n til å være 2,8 cm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mitt lille knøtt var 25 mm... visste ikke sikkert hvor langt jeg var på vei før jeg var på ul...trodde jeg var lenger, men ble ikke overrasket da legen sa at jeg var 9+ 1..var litt mye tull med p-piller og forsinkelse på eggløsning og diverse.. ;)

de vokser visst litt i rykk og napp i begynnelsen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg skal også på tidlig ultralyd (dvs regner med at hun kommer til å ta ultralyd). Jeg skal til en privatpraktiserende gynekolog.Vet ikke helt hvor langt på vei jeg er, da jeg har litt uregelmessig mens. Kan være alt fra 5-8 uker tror jeg... Jeg har også en cyste i den ene eggstokken som bekymrer meg litt, så vil gjerne at hun skal sjekke at den ikke er farlig for barnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...