Gå til innhold

Hva hadde dere gjort ang dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min starter i barnehage i morgen. Hun har fått fulltidsplass. Men vi trenger egentlig bare en halvdagsplass. Men den barnehagen hun skal begynne i har bare fulltidsplasser.

Hadde dere bare latt det gå sin gang og betalt for fulltid, selv om dere bare bruker halve plassen?

Eller hadde dere søkt om å få bytte barnehage???

Tenker at det er jo dumt å bytte barnehage når hun er blitt vant til den og kjent med alle sammen.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde kommet helt ann på økonomien. Hadde jeg hatt råd til fulltidsplassen hadde jeg beholdt den dersom det er den bh du synes virker best. Da har du jo friheten med å la hun være litt lengre noen dager også. Det er jo kanskje ikke sikkert du har mulighet til å ha henne bare halv tid i bh neste år og da er det jo aller best at hun er i den bh som du etterhvert vil ha henne fulltid i.

Skrevet

jeg hadde beholdt plassen og betalt for fullt. da har du muligheten til å ha henne der hver dag. kan jo hende hu trives kjempe godt:)

Skrevet

Hadde byttet. Veldig viktig for oss ihvertfall at barnehagen har 50%.Vi betalte 3000kr før og nå betaler vi ca 1500kr så det er myyye penger for oss.Jeg er hjemmeværende med minste mann og skal være det i 2år og om 1,5år begynner eldste vår på skole og har tenkt og ha henne 50% heletiden frem til da.

Skrevet

er vel ingen som har HALVdags plass.....men 50% som vil si annahver dag.....om det er det du mener ville jeg ha bytta b-hage...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...