Gå til innhold

Like kvalm i alle svangerskap???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tre gutter! Har vært gravid 4 ganger og hatt ekstrem svangerskapskvalme alle gangene med innleggelse i perioder for å få væske og næring! Jeg er så takknemlig for de barna jeg har, men har så lyst på nummer 4, men vet ikke om jeg tørr å bli gravid igjen! Ble du like dårlig alle gangene og ble du mer eller mindre kvalm med et av kjønnene?? Jeg har kun gått gravid med gutter, og har da som sagt vært hinsides dårlig! Tenkte kanskje at hvis jeg ble gravid med jente denne gangen, at kvalmen ville bli mindre???!

Setter pris på alle svar jeg kan få!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

høres ut som om du har en tendens til å bli kvalm.....

jeg har jente i magen og har vært kvalm nesten fra unnfangelsen..... er nå i uke 28.....

Skrevet

Jeg har hyperemesis for andre gang, men er heldigvis på bedringens vei! I første svangerskap hadde jeg og fikk jente, i andre svangerskap var jeg pigg som bare det og kastet vel kanskje opp en eller to ganger men mistet dessverre:( og i dette svangerskapet så har jeg også hyperemesis og har vert kjempedårlig, men som sagt; formen er stigende :)

Skrevet

Da jeg var innlagt på sykehuset før første gang grunnet hyperemisis, fikk jeg en brosjyre om tilstanden. Der stod det at nyere forskning viser at en kvinne som har hatt hyperemisis har 67% sjanse for å få det igjen ved neste svangerskap. T

Skrevet

Jente første gang. Veldig kvalm og veldig mye trøtt. Går med gutt denne gangen og har akkurat de samme syptomene, men enda litt værre hvis det går ann, men det er mulig jeg er mere utslitt nå fordi jeg har ei lita fra før : )

(Ble veldig overrasket når de sa gutt på ul, for alt har vært så likt)

Skrevet

Jeg har hatt hyperemesis i begge mine svangerskap.

Første gang fikk jeg en gutt, og da kastet jeg opp i ni måneder, men klarte å jobbe litt i perioder, og slapp innleggelse på sykehus.

Denne gangen venter jeg jente og er dårligere enn sist gang. Tilbrakte de første måneden inn og ut av sykehus, og er fortsatt veldig kvalm. Har vært ute av stand til å klare jobbe hele svangerskapet denne gangen (er nå i uke 30), men har jo et barn til i tillegg, og det påvirker jo også hele situasjonen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...