Gjest Lille jenta mi Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Jeg skal ikke ha mensen før til søndag. altså ikm 10.2. Men i natt hadde jeg skikkelig menssmerter, og da jeg gikk på do så kom det bitte bittelitt blod på papiret...det var i går også en uke siden EL... Kan det være festeblødning? Men er det normalt og få smerter i magen da? I dag er smertene helt vekk..og jeg blør ikke,så mensen kan det heller ikke ha vært?
monca*84*j12 Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 jeg er ikke sikker, men har hørt at noen kan få mens liknene smerter ved festing for egget graver seg ned i livmoren... så ja kanskje det kan være det?! håper det for deg! lykke til=)
Gjest Lille jenta mi Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Ingen andre som har hatt noe lignende??? Hm...er visst unormal jeg da!!!??!
Carrie1 Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 dette er jo ganske så likt med det jeg nettopp har opplevd. venter IKM den 10/2. har veldig stabile sykluser, som starter med litt spotting et par dager før mens. men i dag har det kommet litt blod, og utover dagen har det gått over til litt spotting. aldri skjedd før dette..
babygullz <3 vilde Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 Jeg hadde enooorme stikninger rundt 1 uke etter EL, stikningene var så sterke at d var nærmest vondt, og jeg våknet a dem midt på natten. Jeg gikk å tisset, og d var veeeldig ubehagelig å tisse, som om alt var på spreng der nedi. Stikningene gav seg litt etter litt, og da jeg våkne igjen på morgenen, var de borte. Da jeg var 2 dager før ikm,testet jeg svakt positivt, og ikm dagen testet jeg godt positivt=) Hadde ingen blødning, men lyyyyyyserosa utflod dagen før ikm..
Gjest Lille jenta mi Skrevet 5. februar 2008 #6 Skrevet 5. februar 2008 babygullz--akkurat slikt jeg hadde det også da! Skikkelig vonde stikkninger der nede 1 uke etter EL..og dagen etterpå var de borte.... Tviler på at jeg har blitt gravid allerde, men det er tydeligvis store håp siden du hadde det likt meg og du er GRAVID..gratulerer:-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå