Gå til innhold

Jeg vil også se Metallica... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dritt Billettservice... :(

Ser mange selger billetter til høystbydende, men må jo betale mange tusen bare for billetter til Bergen...

*HUUULK*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bor du langt unna da? Utsolgt på billettservice, men det står i BT at det muligens blir lagt ut 100-200 ekstra billetter.

Det var kjempevanskelig å komme igjennom på nett idag. Sto 40 min i kø bare for å komme inn på billettservice sine hjemmesider. :P

Gjest Lille jenta mi
Skrevet

Jeg så metallica i fjor sommer...valla hovin i Oslo:-)

Ikke helt min musikk smak, men fy søren så bra de var Live uansett!!:-))

Jeg husker at samboer ringte med en gang de åpnet salget og bestillte...tror billettene forsvant på 2 timer...40 000 biletter!!!

Håper du for tak i biletter da...er du skikkelig fan også?:--)

Skrevet

Sambo har en billett til overs.

Hvorfor koster det så mye da med turen ?

Skrevet

Ja, bor i nord, så billetter til Bergen er ikke av de billigste. Men hadde gjerne dratt om jeg fikk noen konsertbilletter som ikke var så himla dyre!

Sto også i kø, men kom ingen vei desverre.

Når skulle det evt bli lagt ut flere da?

Skrevet

Skal du også på konserten, Lamela?

Skrevet

Tog ? 200-300 kr hver vei ?

Skrevet

Jeg er kjempefan!!! Vært min absolutte favoritt siden jeg var 15 år og The Black Album - plata kom ut:)

For to voksne kommer billetter med fly på nærmere 3000 kroner.

Skrevet

Jepp.... må bare... men vet ikke hva jeg skal gjøre med ammimgen enda :-(

Skrevet

Billettservice er noe dritt ja...helt tilfeldig om en får billett eller ikke.

Jeg prøvde på nett mens 3 venner prøvde på telefon. Ingen av de på tlf kom gjennom. Jeg kom til betalingen 3 ganger og da datt jeg ut fra siden....grrr...

Til slutt når det kom opp at det ikke var mer billetter igjen så prøvde jeg å bestille 2 billetter og det gikk bra. Så her sitter vi 4 venner med 2 billetter....sukk.

Gjest Lille jenta mi
Skrevet

så dyrt???

tror vi betalte rundt 500kr per billett om jeg husker..men flyturen til Oslo betalte vi jo utenom..er det en pakke du kjøper da?

Skrevet

Åh, så synd Sonja&Theodine.. :( Det er lagt ut billetter på Finn.no og QXL.no, men til skyhøye priser da. Vi får hive oss i kronerullinga. :)

Skrevet

Husk at det er hente frist på 3 dager.. Så forsøk å ringe igjen da billettservice åpner på onsdag og torsdag, så får du kanskje noen billetter som ikke er hentet.

Skrevet

Trodde alle billettene måtte forhåndsbetales jeg. På nettet var det ikke noe alternativ for å hente billettene innen 3 dager, fikk kun opp betaling med visa/mastercard.

Skrevet

Tusen takk for tipset sjiraff *valentines gutt* :o) .

Skal henge på Billettservice `s sider i noen dager nå. ;)

Skrevet

Bestiller du på nett så, men om du ringer så har man 3 dagers hentefrist :o)

Skrevet

Ring heller ved poningstid hver morgen.. :o)

Jeg fikk flere billetter til RObbie Williams for noen år siden på denne måten :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...