Mama B Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Idag morges kom det litt friskt blod på papiret da jeg var på do.. Og noen timer senere kom det en slim-/gammelt blod-klump, men har ikke smerter og har ikke blødd noe mere. Men freaker ut for det. skal til legen imorgen, men hva kan vel hun gjøre? er 5 + 6 idag,. Gikk fra jobb da, syns dere det er god nok grunn til å gå fra jobb og si at jeg ikke kommer imorgen? Det må det da være-.-. Krysser alle fingre og tær for at den lille har klora seg fast.. HYL!
bollenr3 Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 å nei så kjipt...... Håper lille spiren ennå er der ja!!! Krysser fingrer og tær!!! HAr blødd i alle 3 svangerskapene mine... Første gang fødte jeg ei velskapt jente til termin. Andre gang var det desverre abort, og denne gangen ser det ut til at den lille holder seg på plass... men er jo bare 5-6 uker på vei, så mye kan skje ennå...
Gjest Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Når jeg mistet så kom det ut en klomp med hinne med blod inni..Det er slik at man merker at man faktisk mister..For det er ikke å ta feil av. etter 5 uker er denne klompen(fosterhinnen) rundt en tommelfinger i størrelse. Det jeg fikk beskjed om var at jeg visste når det var over. Det er merkelig..Men håper du slipper å gå gjennom dette.
Gjest Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 Var i uke 10-12. Begynte forsiktig, men så kom det masse, masse blod og det gjorde veldig vondt. Rie-lignende smerter. Kom 2 klomper tror jeg, så derfor mistenker jeg at det kanskje kunne ha vært tvillinger, siden folk pleier å kun fortelle om en klomp. Ehm.. ja.. Håper det går greit med deg og den lille, er ikke mye gøy det her nei :/ Får håpe det ikke er noe galt
WildPrincess Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 Heisan Jeg hadde en blødning for 14 dager siden (var da i uke 7), dro rett på sykehuset og fikk UL... da så vi en bitte liten bønne med et bankene hjerte. I dag var vi til oppfølging (uke 9) og kunne klart se begynnelsen på en baby, med stort hode, armer og ben og vi kunne se den bevege seg litt Har hatt en ma tidligere så derfor får vi kanskje litt ekstra oppfølging denne gangen. Har lest litt rundt blødninger i svangerskapet og har funnet ut at det er MYE vanligere enn det jeg trodde og det er ikke ensbetydende med at det er noe galt. Men er du nervøs så prøv å få en UL, evt vurder å ta en privat om legen din ikke er enig. Har senket skuldrene mine etter jeg har fått sett min "bamsemums" som gynokologen kaldte den lille
Mama B Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. februar 2008 Det har vært så lite blod at da tror jeg jeg senker skuldrene litt.. Enn i forhold til å være borte fra jobb? syns dere litt blødninger og nerver er nok til å være hjemme?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå