Gå til innhold

ABC-klinikken, hvor sent kan man søke??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker å bytte fødested, men det er bare 13 uker igjen til fødsel.. Er det noe sjans i havet for å få plass på ABC så sent? Vil legge ved brev og redegjøre for hvorfor jeg vil til ABC - bla. knyttet til sterk sykehusskrekk/opplevelser som sitter i fra jeg var barn. Ønsker tettere oppfølging av jordmor på sykehus enn det jeg får der jeg har fått plass. Vil også i utgangspunktet ha en så naturlig fødsel som overhodet mulig, da jeg har skrekk og motstand mot alskens medisiner og smertestillende. + Bor 5 minutter fra Ullevål.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg søkte ganske sent, i uke 26 tror jeg og fikk plass. Det er jo ikke værre enn at du ringer dem! :) Tror ikke de trenger skriftlig søknad, men det er jo bare å sende en mail. Det var det jeg gjorde! :) Lykke til!

Skrevet

oi! Det var oppløftende å høre. Jeg ringer dem i morgen :-)

Skrevet

Gjør det! Lykke til så mye!! :)

Skrevet

Jeg søkte på ABC før uke 20, men fikk ikke plass, eneste grunnen var at det var fult i perioden rundt min termin i begynnelsen av Mars. Krysser fingrene for deg og håper du får plass :), har hørt så mye positivt om ABC.

Skrevet

Ja, det skal vel kanskje holde hardt - begynnelsen av mai er vel høysesong på fødestua...Og etter å ha sett dagens nyhetssendinger om kronekutt på Ullevål, kan man jo miste motet...Men jeg prøver! Verdt å gi det et forsøk, om ikke annet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...