Gå til innhold

Hold dere unna Kristne menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lest masse om dette og vet dette selv; Ikke rot dere borti kristne menn! De Er farlige og er ikke gode i hodet. De behandler kvinner med null respekt, og de har ett kvinnesyn som er helt hinsides! De som mener noe annet mener jeg er helt bak mål, naive og dumme. Kristne menn er ikke noe bra! De skulle aldry eksistert, mener jeg. Og når det kommer til rasistisk syn, så har jeg ikke det. Jeg mener at alle mennesker er like mye verdt og så videre. Jeg ser ikke ned på noen. Men de er onde, så hold dere unna. De er faen ikke gode i hodet sitt. Stakkars de naive dumme kvinnfolka som kan være med noe sånne monstre.

Ja, for alle kristne menn i hele verden er sånn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis dere enda ikke har lagt merke til det, var faktisk det innlegget om muslimske menn ment som ironisk til alle dere dumme kjerringer som ikke forstår det. Hvorfor? Jo fordi det er underholdene og se på hvor dumme dere egentlig er!

Tror det vare bare en som skjønte at det var ironi. Det vil si at det er heldigvis en smart her i denne gjengen av dere gravide kvinner og mammaer. Stakkars barna deres!

Signed, Rotta.

Skrevet

Tja, dette innlegget var jo litt vel stigmatiserende, vil jeg si... Kan liksom ikke gre alle under en kam. Jeg har selv vokse opp i et kristent hjem og i et kristent miljø, så både faren min og brødrene min er jo personlig kristne og jeg har mange venner og bekjente som også er kristne menn. Jeg kjenner ingen av de igjen i innlegget ditt.

Vet ikke helt hva jeg skal kalle meg selv - jeg tror på det gode i mennesket og jeg tror det finnes mer mellom himmel og jord enn hva vi kan ta og føle på.

Samboeren min er ikke kristen, han vil vel komme under agnostiker eller ateist. Men jeg skulle nesten ønske han hadde et litt annet syn på det, for jeg har mye tro på verdiene i kristendommen - "gjør mot andre som du vil at andre skal gjøre mot deg" og "elsk din neste" etc. Og jeg synes det er verdifullt for barn å kunne få vokse opp med en barnetro, jeg er selv veldig takknemlig for at jeg fikk det.

Håper du ikke er like trangsynt når det gjelder andre ting i livet, for da vil du oppleve mange vanskligheter etterhvert...

Skrevet

Og den smarte var du liksom??? Var det liksom bare du som skjønte at det var ironi???? JEG SKJØNTE DET OG DITT KRABBESPISENDE SVIN!

Skrevet

Samme anonym som er ute etter litt oppmerksomhet eller??

Kom deg over på skravle du....

Skrevet

Skjønte du det og??? STEIKE! du kan nå iallefall ikke være fra østlandet tydeligvis!

Signed, fitta

Skrevet

Hva faan er det du dytter for? Det er jo ingen som gidder å svare på et idiotisk innlegg som er kopiert fra et annet!!

Skrevet

hva mener du med den setningen der? du har jo svart selv din løk!

Skrevet

er nok ikke samme nei. Her er jeg som la inn det (og merk;) ironiske innlegget "hold dere unna muslimske menn"

Skrevet

Så nå er du ute etter...? Kreditt for innlegget eller? Altså til dere anonyme som har skrevet det IRONISKE (jaja, har hørt det nå!)innlegget om muslimske menn

Skrevet

kreditt? nei.

Jeg bare forteller de som ikke var klar over det at innlegget var ironisk og at det er sykt at noen kan ta det seriøst. Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig jeg.

Skrevet

Du er syk i hodet ditt. Fordomsfulle geit.

Skrevet

Litt sent å komme med det nå kanskje NN 15:41?!

Meningsløst å lage en ny tråd ang dette i allefall *sukk*

Skrevet

Verdt å merke seg at ingen tar dette innlegget seriøst. Ikke på noe som helst plan... Tydelig at ingen har problemer med kristne menn! :)

Skrevet

Jeg er ikke spesielt begeistret for kristne generelt, så jeg holder meg langt unna.

No worries!

Skrevet

Hahahaha. Syns det her var kjempefestlig jeg. Forsto jo etter første setning at det er var ironi. Men er ganske imponert hvis HI og anonym 14:38 er samme person. Er jo ingen som har rukket å lest innlegget på 25minutter, hvertfall ikke i det tidspunktet da maaaaange er på jobb. Men det kan jo være mulig at det var to forskjellige anonyme.

Og noen går på ja ;)

Hilsen Hilde

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...