Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Noen som har født på Bærum, som kan svare på dette? Lurer på hvordan man evt. kan gå fram for å få enerom/familerom? Og, hvis dere tok dette - hvordan dere synes utbyttet av svangerskapskurset med bassengtrening var? Går det an å ta bare den ene delen av kurset, der mannen er med?
Phantom´ Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Har født på Bærum, og familierom får man tilbud om der og da om de har noe ledig. Det er en forutsetning for familierom at far skal overnatte der, og at du selv greier å gå på do etter fødselen (altså før du overflyttes til familierommet) Ellers tror jeg det er vanlig med både 2-manns og 4-manns rom på barsel. Selv har jeg bestemt meg for å reise hjem om jeg ikke får rom alene. Orker ikke dele rom i den situasjonen. Da har jeg det bedre hjemme. Venter forøvrig nr 3
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Hmmm, vet du hvor mange familierom de har? Kan ikke si jeg synes de femmannsrommene jeg har hørt rykter om at de har på Bærum høres særlig forlokkende ut...Da vil jeg mye heller hjem hvis jeg er istand til det..Sambo har nok heller ikke særlig lyst til å overnatte på sykehuset (og jeg skjønner ham godt) så da spørs det vel også om jeg kan satse på familierom...Får forsøke å overtale ham!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå