Lille Persille m 2 små..:) Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 SKrev natt at jeg våknet med hodepine sånn plutselig, og begynte å kaste opp...UGG...Fikk time til legen, og blodtrykket var greit men hun ville ta noen prøver..Så jeg hadde eggehvite/protein/albumin i urinen. Høye hvite i blodet, hun syntes dette var merkelig men skal tilbake om 2 dager for nye prøver. Noen som vet hva dette kan være eller no i den dur? Har endeli slutta å spy da, men hodepina er der, men ikke så sterk som før, så det er jo bra..
BitteLiten *har født* Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Trodde dette var klassiske symtomer på svangerskapsforgiftning jeg... kanskje jeg har misforstått... men trodde ikke man trengte å ha høyt blodtrykk i tillegg til alt det andre...
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 Ikke unormalt med det i urinen. Så går nok bra:)
M@mm@ til mine barn Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 Hvor sitter hodepinen ? Hele hodet ? Pannen, eller sidene ?
Lille Persille m 2 små..:) Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. februar 2008 den er primært fremme i hode i pannen og mest på venstre side..
Gjest Skrevet 4. februar 2008 #7 Skrevet 4. februar 2008 Tipper migrene eller svangersapsforgiftning.. God bedring da.. :-)
lille-persille Skrevet 4. februar 2008 #8 Skrevet 4. februar 2008 Har du mye ødemer i kroppen da? Tegn på sv.skapsforgiftning er protein i urin, høyt blodtrykk og ødemer. To av tre må være påvist for at det skal kunne være det. Nå er du jo så nærme terminen at det er jo ikke noe problem om det skulle vise seg at det er det du holder på å utvikle, de kommer sikkert til å følge opp deg og babyen for å se at dere begge har det bra!
Lille Persille m 2 små..:) Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 4. februar 2008 neida, resten var fint, men legen sa jeg skulle ha en lav terskel for å ringe tilbake. Så får bare hvile meg og håpe det var omgangssyken eller noe.. Det som er litt kjipt er at jeg sitter med eksamen og har null overskudd, så blir litt stressa av å tenke på den...Men akkurat nå er den laangt bak i hodet..
♥Tullerusk♥ Skrevet 4. februar 2008 #10 Skrevet 4. februar 2008 Hmmm..Ville også ha trodd svangerskapsforgiftning... hadde det ikke vært for at blodtrykket ditt var normalt... Jeg hadde hvitte på 3+ og proteiner på to kontroller, men blodtrykke var helt fint... Slet veldig mye med hodepine...(hele hodet) Men så plutselig skøyt blodtrykket mitt i været... Ble lagt inn på sykehuset og dagen etter hadde jeg fått sønnen vår...Hastet visst veldig. hadde også lite fostervann, morkakesvikt i tillegg... Så vær obs ja... Ring lege så fort du merker noe som ikke skal være der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå