To tette og ei badehette ;) Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Jeg er i uke 31 og igår kveld begynte det å murre nederst i magen. Det fortsatte uteover natten og det holder på enda. Det stikker også litt iblandt. Jeg har ikke vondt, men hva skjer for no? Er dette normalt? Dette er mitt første svangerskap.
inakvad Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Helt normalt. Det er livmoren som forbereder seg. Jeg er i uke 35 nå, og har hatt det en stund. Hadde det ikke i forrige svangerskap, men jordmor sa det var vanlig både å ha dt og ikke ha det.
To tette og ei badehette ;) Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2008 Jeg ringte føden nå og hørte og de sa at jeg måtte ringe jordmora jeg gikk til og levere en urinprøve for et kunne være jeg hadde urinveisinfeksjon uten at det gjorde vondt når jeg tisset. Jeg fikk time imorra tidlig.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 Men det kan også bare være at livmorhalsen bare holder på og modnes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå