nr-4-i-oktober Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Testa positivt for 5 dager siden, etter å ha vært uggen i noen dager. Nå har jeg kjempeømme pupper, er trøtt og kvalm. Glad for alle symptomer jeg! Som legen sa er det et godt tegn på at spiren har klort seg fast. Har nesten ikke kjent noe så tidlig i mine tre tidligere svangerskap. Kanskje jeg bare er mer obs på symptomene nå? Hvordan er det med dere? Kjenner /kjente dere mye etter så kort tid? Skal til legen på fredag, og hvis formen fortsatt er slik vil hun ha meg på tidlig UL for å sjekke om det er flere i magen.
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Gratulerer Jeg var uggen fra før jeg testa, men den store kvalmen slo til da jeg var 5+1. Nå er jeg så utrolig dårlig at jeg ikke greier å gjøre noen ting Kasta opp igjen i dag på vei fra å ha levert sønnen min i bhg. Håper ikke det er to da... hehe. Men aldri vært så kvalm før. Jeg vet at jeg ikke er 7+2 i dag, som etter siste mens, men jeg bare bruker det for å regne. Er ca en uke kortere tenker jeg. Er ikke det tidlig å være så utrolig kvalm også da? Magen vrenger seg med og uten mat
*Lissi* Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Heisan! Gratulerer med spiren:-) Er selv 6+5 i dag. Vært i kjempe form, men i dag har jeg vært skikkelig uggen og trøtt. Er mitt 4. svangerskap, og alle har vært like. Kommer nok til å være slik i noen uker før det bedrer seg. Slitsomt til tider. Lykke til videre!
nr-4-i-oktober Skrevet 5. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. februar 2008 Takk for gratulasjoner ) Gratulerer dere også! Det er mitt fjerde svangerskap også, og de tre forrige har vært ganske like i starten. Var faktisk borte fra jobb før jeg visste jeg var gravid pga formen, og jeg ser nå at det er tidlige tegn. Er i grunnen glad for symptomene jeg har da, siden en ikke kjenner andre livstegn fra spiren så tidlig i svangerskapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå